fy f** asså

Jag undrar igentligen hur länge som man ska stå ut med så mycket skit. Just nu så pendlar jag mellan mina kompisar känns det som. Man vet inte vilka som är äkta förns man verkligen känner dem.  När man tror att man har kommit nära någon så har man igentligen inte det, man kan bli lämnad där i stycket och inte förstå någonting. Det gäller att ha väldigt många kompisar för blir man sviken av en så har man dem andra stående där för en. Ja nu så måste man tyvärr ta igång med skolarbete, fy fan !! Jag har så sjukt mcyket att göra nu. Måste fixa min engelska och spanska, men jag klarde Matten idag :D  Stolt haha =) Sen så har vi prov på fredag och världskrigen och skit. Jag ahr ingen lust att plugga so för det suger så hårt så det inte är sant :p  Ja så vi lär väll höras lite senare om jag överlever detta pluggandet

kisses


jag som liten :D


Kommentarer
Postat av: amanda

Tack! =)

Aa de var skitgoda hehe <3

2010-02-23 @ 17:35:39
URL: http://amawda.blogg.se/
Postat av: Tildah

aaaw vad sööt!

2010-02-24 @ 14:52:42
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0