kabooom

ja så är det just nu i  mitt huvud. Allt ligger och samlas som en klump och snart så kommer nog allt att sprängas, när allt sprängs så kommer jag att falla ihop och inte orka mera. Jag har så mycket att göra under mina veckor och all tid går så snabbt. Jag ska träna 4 gånger i veckan plus vara tränare en dag, ska hinna med skolan och sen måste man ju hinna träffa sina kompisar. Denna vecka har jag så sjukt mcyket att göra att det inet går att beskriva. Jag ska redovisa matten engelskan spanskan och sen så ahr vi även prov i so. Det är så svårt att plugga till so prov för man vet aldrig vad lärarna hittar på att skriva för frågor. Jag kommer sitta fast i  samma värld som pluggisarna, men att vara en pluggis är inget dåligt. Men i min värld så hinner man inte med att plugga samtidigt som träningarna. Men nu måste jag skärpa mig, vi får se hur det går. Om jag inte har bloggat på flera dagar så vet ni och det kan bero på två anledningar. 1 Att jag har stressat sönder mig och är helt död. 2 Att jag inte hinner för jag måste komma i fas.
Det är väll lika bra att sätta igång nu då!!

Vi höres och synes


puss

http://bolstablog.files.wordpress.com/2009/12/kaboom-visual.jpg

Kommentarer
Postat av: amanda that's the name!

SV: HAHA, vad skönt att man inte är ensam då :))) Men hr mår dudå? KRAMISAR :)

2010-02-21 @ 20:13:25
URL: http://amaaandu.blogg.se/
Postat av: bella

sv: Haha nee, hon har dragit hem nu :)<3

2010-02-21 @ 23:42:17
URL: http://bellaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0