Lugg

hejsan =)
Har precis tagit mig en varm duch det var vällt behövt. Nu har vi äntligen fixat en ny duchslang utan hål, så allt är frid och fröjd. Klippte mig ju idag och usch det är det enda jag kan säga. Klippte inte någonting på längden och det var ju bra för ville ej det. Men luggen den blev ju helt cp seriöst. Ville ha snelugg men fick rak blää. Som tur var så funkar det någolunda med raklugg men inte i alla tillfällen.  Åt på subway idag och det var såå gotttt =). Har inte ätit det sen sommare 2007 :D Då åt man det första gången med Jessi åå det är minnen. Sitter nu och chattar och kollar på csi miami I love it. Ska fortsätta titta så ni får alla ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon.

pöss <33


min subway macka :)


bubbla =)


lugg = inte gillar men det funakr :S


MAnda




Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jag var tvungen att dricka as mycket för såsen eller vad det nu var på din macka var ju as stark XD

2010-02-05 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0