My life is just about me

hellue igen :D
Komm hem från Olivia för typ tjugo minuter sedan. Snacka om najs vi ahde det =)
Älskar verkligen när man inte har träningar och har tid att  göra saker med kompisar :D
Gillar när man lär känna nya kompisar och när man även umgås med dem gamla orginella vännerna. Under dem senaste 2 åren så har jag förlorat vänner, vunnit nya och behållt vissa. Det är dem äkta vännerna som älskar dig för den som just du är. inte den vännen som alltid klagar på dig om hur jobbig du är, eller hur du förändrats. Jag älskar alla mina vänner, vissa mera än andra. Men i mitt liv är det så att om du är snäll mot mig så är jag snäll mot dig =). Plus att ibland så kan jag själv ge mig efter lite och vara snäll mot dem som ej är snälla mot mig. Bara för att få ett slut på allt, jag hatar att bråka!. Att bråka är så onödigt, men man kan ju inte alltid vara sams.
Nu sitter man här och dunkar musik. Ska väll at och plugga lite inför No provet imorgon :/. Vi får se hur det går xD.
Nu ska jag plugga.

Puss


olivia gumman =) <33


Semlor jummi :D <33


semla :D


skräck film :D



Kommentarer
Postat av: Tildah

åt ni oxå semlor! Vad gått :D hihi vilken skräckfilm såg ni? Hihi det ser värkligen mysigt ut :D <3

2010-02-16 @ 21:48:27
URL: http://tiiildah.blogg.se/
Postat av: Malin

mm gott! Men jag gillar inte semlor haha xD

2010-02-23 @ 19:57:37
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0