no one is to strong

nej juste man kan inte blir för stark haha xD
Mina kompisar säger att jag kommer träna ihjäl mig men vafan haha =).  Så mycket tränar jag inte haha xD men styrka varje dag har ingen dött av, plus man sover bättre =). Man måste ju köra styrka för annars så bränner man ej fett på kroppen plus att man inte blir starkare. Jag tror att nu känns jag lättare  asså min kropp men på vågen står det mera hmm :). En del av magen ahr försvunnit yey :D nu är det bara en bit kvar sen så kan man gå och vara nöjd i sommar haha xD ja det är mitt mål att jag ska kunna gå på stranden i bikini utan att skämmas för hur jag ser ut. Asså inte själva jag utan jag skämm så himla mycket över min mage och nu fan ska man inte göra det längre. så nu är det hård träning som gäller haha xD nu ska jag bli skit snygg haha, en början på mitt nya snygga liv börjar snart!!

http://www.lifeportalen.se/uploads/pictures/292/31e217e24b0aae73f405963ede3bf1a5.jpeg

Godnatt på er =) nu ahr jag gjort mig förtjänst av att sova :D

puss och kram skummbannan

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha, ja man får väl hoppas ;) Nä, men mamma fick vispa allt för jag fastnade med fingrarna i elvispen för 3 veckor sedan så har lite fobi för det nu... Hehe, där sprack drömmen :P

2010-02-24 @ 16:08:52
URL: http://amawda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0