Time for bed

hejsan

Jag har varit sjukt trött hela dagen, eller nästan =)
Ja nu så sitter jag här ska sätta på mig min mysiga pyjamas och sen sova.
Ja man ska upp vid halv nio- nio imorgon och då blir det träning med killarna.
Imorse så blev jag hämtad av Katta vid åtta åkte till hallen och plockade framm redskap.
Tränade småttisar och sen Gs2 träning och sen egen träning. Det blev att vara i hallen från 8.30-16.30
en sjukt lång dag inet kosntigt att ögona går i kors =)
Juste idag på träningen så stod jag i min 1½ skruv 4 gånger :D så stolt :p en riktigt rolig träning
jag och Emelie körde bara trampett.

Nu ska jag sussa hörs imorgon

pussar :) <33
lekte i en snöhög utanför mtt hus :D












dem bjuder vi på =)






Kommentarer
Postat av: Emelie

snälla mickis,ta bort andra bilden!

2010-02-28 @ 13:35:01
URL: http://emeliehb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0