when I dream, I dream about you

hejsan svejsan

Idag är det alla hjärtansdag =) Hoppas att ni ej har glömmt det för det skulle vara katastroff. jag har iallafall inte glömmt det. Imorse så skickade jag iväg lite söta sms till alla som jag älskar  =). Ja denna dag kommer man att tillbrinag här hemma med familjen. Det är ju så synd att man inte har en kille för denna dag är ju bäst att tillbringa ihop med han xD.
imorse så träande man killarna. Jag komm väll hem vid typ halv tre och sen dess så har man varit hemma. Ska väll snart ta mig en dusch. Det behövs verkligen igentligen så skulle jag behöva bada för att mjuka upp alla mina spända muskler och leder. Men bada kan man ej för vi tog bort vårat badkar för typ 2 år sedan :/. Det är sådana dagar som man saknar badkaret. Hela min kropp är som gele, seg och iritterad och bara allmänt borta. Jag skulle behöva  åka på ett spa där jag bara kan koppla av och få massa najs behandling. Men spa är väldigt dyrt, men någongång i livet så ska man åka på spa =). Nu ska jag kolla runt på lite bloggar sen fixa lite. Sen blir det dusch :D

Byee ♥♣♥

Kommentarer
Postat av: Tildah

Nice med spa! Hihi jag hänkar ;) haha du skrev om gele och jag som sitter och äter gelehallån :D

2010-02-14 @ 16:51:04
URL: http://tiiildah.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kanske gör mera "Reklam" för min blogg. Skriv till alla på msn kolla min blogg http:// ... Hoppas det funkar. Skriv på facebook oxå.



Puss o Kraam // Malin

2010-02-14 @ 16:57:02
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0