Bilder

sitter här och går igenom hela mitt minneskort med bilder :p
Har också lagt in lite på datorn eftersom allt försvann under min data kracsh :( Det  var inte lika  kul :). Så nu har man massa bilder igen, ska ta mig och skaffa mig ett  usb minne så att   mina bilder  stannar kvar om jag råkar göra så att min data dör igen. :D
Nu ska  jag visa lite bilder. :)


min hund har fått en tratt :/ har sår på benet och får ej slicka


Älskar dig forever <33




jag och syrran när vi är små :P
jag på dem understa bilderna XD

pappa goes  hannah montana :p

Ellis på nyår :p


Jag och min kompis i fjällen påsken 09 jag i den rosa tröjan



Nu ska jag gå och sova hörs :p

Pöös <33


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - bloggen är värd att läsa! ♥

Sv; Jag gör inte så mkt faktiskt.

Jag har gått på nästan alla sporter, men slutade för jag vet faktiskt inte varför xD

Men jag ska börja på Tennis nu med en kompis kanske =) Men annars är jag mest med kompisar, ute på stan, fikar, inne vid datan och sånt.

Vad gör du själv? :D



Kram. ♥

2010-01-05 @ 01:41:13
URL: http://kevees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0