centrum =)

hejsan

Har nu varit hemma från centrum i typ  1 och en halv timme :D
Hittade  massa snygga saker men för att köpa alla så måste man ha massa
pnegar och det är inte alla som ahr det =). Jag fick välja lite saker men det blev bra haha xD
Jag och hannah hade det väldigt najs i centrum. Älskar henne så mycket :D, hon är mitt sweetheart. Jag skulle
inte klara mig utan mina vänner så tack så mycket för att ni finns där, annars så skulle jag dö !!!.
Träffade också Hilda där åå gud vad kul det var att se henne. har inte sett henne sen typ hmm
i sommras :p i början av sommarlovet i typ juni :D
Jag är en liten speciell person har jag förstått =). Jag är inte alls som någon annan :D
Nu kollar jag på lets dance, msnar och fotar samtidigt :D

Nu ska ni få lite foton på vad jag har köpt och lite annat :p


kisses♥
mitt sjukt snygga skärp love it :D




rakgrej sen foundation


ett till par lack legging I love :D


orm legging I love more :D


jag  hjärta armband :D  älskar armband, ska köpa flera  =)
'

jag och sen hannah :D

<333






Kommentarer
Postat av: Runa

nitarmbandet köpte jag på någon sida på internet kommer faktist inte ihåg :( men sök på nitarmband på internet så hittar du nog den sidan :D Och de andra armbanden köpte jag på H&M <3

2010-01-29 @ 20:37:31
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: Runa

Sv: jag brukar betala mina armband själv :P dd? fin blogg btw :D <3

2010-01-29 @ 21:14:24
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0