Favorti programm

Csi Miami
Csi ny york
Trauma
Cityakute men den serien görs ju ej mer :(
Greays antomy
Du är vad du äter
Scrubs
Simpsons
Glee.

Ska lägga mig i sängen nu och kolla på csi miami, för att imorgon så ska man tydligen upp 8 enligt pappa hmm. Så brukar ahn vända på mitt dyngn genom att tvinga mig upp ur sängen tidigare, Man börjar ju iskolan på Fredag blää.
Men vi har tre dagar kvar.

Att göra resten av veckan

Onsdag  Se på Avatar med Hannah och städa rummet, bara chilla.
Torsdag *Åka till centrum med hannah, shoppa lite och klippa mig, träna på kvällen
Fredag Gå i skolan :( Sen kanske är med någon,
Lördag Träna tjejerna från 11-14 träna själv från 14-17
Söndag  Gå på gympamöte 13-....


Denna vecka består nästan bara av mig och hannah, Att jag ska umgås med henne och det är så najs, jag Älskar det. Detta år är ju vårat år och det är en väldigt bra start på den :D

Puss och godnatt <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0