fit for fight

hejsan
Har tränat gärnet idag =). Det känns som om detta år ahr börjat riktigt bra!! Nu har jag börjat få lite kontroll på min kropp, tränar 4 dar i veckan plus extra hemma. Äter  vid regelbunda tider inte utöver det. inget godis för man har ju godislöfte och det ska man ju hålla!!!. Jag ska försöka få atg på någon shake eller något som man kan drick efter eller innan träningarna. Om jag hittar någon som man kan äta innan så skulle det vara toppen. Då skulle allt vara enklare, inte lika mycket att bära på och att det är så enkelt att göra =).  Jag skulle vilja vara en planka som kan äta hur mycket mat som helst elelr godis och skit, men ej gå upp i vikt. Men en sådan person är jag ej =(. Men man får väll hålla formen på annat sätt.
Nu ska jag kolla runt på lite olika ställen om det finns något som man kan äta innan träningen =)
kisses ♥


bella              bellaww.blogg.se


Elli    ellinorsays.blogg.se/




Ut laget tävlingsträning :D

Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: aa den filmen är bra och ruulig ;)

Nej det gör jag inte, eller inte just nu i alla fall.. har godisstopp :)<3

2010-01-30 @ 21:27:47
URL: http://ellinorsays.blogg.se/
Postat av: Bella

sv: ja eller hur, älskar avatar (a) haha fyfan vilken bild förresten xD <33

2010-01-30 @ 21:48:08
URL: http://bellaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0