första dagen på året

Ja nu  har första dagen nästan gått på det nya året :P. Denna dag på det nya har börjat  helt okeej, ja vaknade av att min hund hoppade upp i sängen och la sig på min fötter. Då var klockan typ halv tolv kvart i tolv. Vi somande typ vid 3 halv fyra igår så jag skulle  ha kunnat sovit mycket längre. om det inte var för att Ellis ville gå upp och äta frukost. Ja så det var bara att massa säg upp ur sängen, gick ner åt frukost. Sen satte vi oss i sängen och kollade på bert. Sen gick vi ner åt några maränger och några rån. Sen kollade vi på air buddy  på tv, när han spelar baskett. Sen blevd et den när han spelar fotboll kollade på den också. sen åt vi lite mat.  Senare ringde emelie frågade om vi kunde hitta på nåot, hon komm hem till mig och vi tre spelade wii och sjöng singstar. Sen så drog ellis och emelie och jag satte oss i köket och snackade massa gympa :p. Sen blev det  data och  nu så har emelie dragit. Jag sitter och kollar på snålvatten och jäkelskap. Skoa fortsätta kolla nu så vi  hörs senare.

Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0