Jag vill ha sommaren tillbaka.

Jag vill att sommaren ska komma nu!!. Så att man slipper allt den kalla snön och det kalla vädret. Snö är inte precis min grej :S. Det är kul att åka pulka i och kasta på varanndra, men det är ej kul att bli blöt och det är ej kul att det blir så kallt. På sommaren så kan man gå runt i shorts,klänningar kjolar och lite allt möjligt. I love it. Sommaren är så underbar, med alla vackra färger den varma solen att man bara kan vara och leva sitt liv. Älskar sommarlovet för då kan man slappa,bada sola sova hur länge man vill!!!, vara med kompisar och bara älska allt :D. Vi kanske ska åka utomlands i sommar. Happy fejs =). Är så glad för det, kanske ska hyra en stuga nerre i spaninen och åka ner där i två veckor. Tänk vad underbart. Då kan man ligga där på stranden och sola och ragga. haha det kanske finns någon engelsk pojke eller någon snygg spanjor :D,. haha mickis like utomlands.  Det enda som är bra med vintern är att jag fyller år då. Eller jag fyller år den 28 november så typ vinter :D. Och självklart julen den är ju så underbar. Men sen så kan allt annat få försvinna så att vi har sommar året runt, det skulle vara toppen :D
Hittade massa gammla sommar bilder från 2007 och 2008 och 2009 :D
Om ni är snälla så kan ajg dela med mig av dem lite senare :p


Kisses ♥






sommarlåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0