Måste se !!!

Avatar är sjukt bar, den som ej ahr sett den måste bara se den. Visst den är 2 timmar och typ 30 minuter lång plus eftertexterna, men det är endå najs. Jag skulle gärna vara en avatar haha xD Då skulle jag vara blå och glittra,  hoppa runt bland träden, skaffa egen mat och bara ha det riktigt najs :D. Fast skulle även kunna vara riktig människa också, fast det farliga är ju tänk om man glömmer bort verkligheten och bara vill vara en avtar. Ja det blir lite jobbigt då. Det är helt klart värt att betala 110 spänn för att se den speciellt på bio, om man går på 3D så kostar det 150. Skulle igentligen se den i 3D och det skulle ha varit ännu mer najs, men det passade ej med tiderna :D. Ska se en 3D film någon gång ahr jag bestämmt :P.

Vad händer imorgon?
Jo ska upp till centrum med hannah, kolla i affärer köpa lite grejer och bara umgås. Ja vi  har ju ej träffats så mycket nu under lovet! Eftersom Hannah ahr varit i Umeå typ hela julen. Så nu har vi tid att umgås. Detta år är vårat år!! Det innebär att ingen eller något ska komma imellan oss så att vi börjar bråka eller något. Vi har ej umgåts mycket under höstterminen, det blev bara inte så. Den tiden tar vi igen nu =). När vi är 16 så ska vi skaffa sats kort och börja gyma, om jag inte tränar längre men det får vi se. Men jag får ju vänta tills jag hannah ahr fyllt sexton så det blir när jag är 17. Nu ska jag kolla runt på lite sidor och lyssna på musik.

Ha en najs kväll. Hörs imorgon Puss <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0