Rulig

hejsan

Har ni alla haft en rolig dag idag?
Ja min dag har väll varit helt okej. Gick ej till skolan imorse för mådde ej bra. Gick upp vid typ åtta  för tänkte att man måste ju få lite gjort endå. Sen åt jag  frukost och kollade på tv :). Sen så pluggade man väll från 10-11.30. Jag tyckte faktiskt att jag var ganska duktig  :).
Sen Så hämtade man syrran, kollade på film och lagade mat till henne. Nu är hon och mamma på träning, pappa ligger nere i soffan och slöar. Jag sitter här frammför datorn och slöar haha xD. Men ska gå och äta nu så puss hej <33




Kommentarer
Postat av: Bella

Jättefin blogg mickis :D Jag gick inte heller på träningen idag, hoppas inte vi missade nåt viktigt haha ;D<3

2010-01-18 @ 18:39:41
URL: http://bellaww.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snygg blogg"!

Vad görs?



// Hanna :P

2010-01-19 @ 18:36:33
URL: http://hannisfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0