saker som...

saker som jag ska göra detta år

Gå ner i vikt
Hålla fast vid vänner som jag vet  aceppterar mig för den jag är.
Inte äta godis inte så mycket iallafall.
Har typ godislöfte eller asså om jag klara det så lägger pappa på en 100 på min månadspeng klarar jag det ej så  gör han inget, förutom att jag ej får den där extra hundringen :D
Det är väldigt mycket jag ej får äta  som godis, chips popcorn kakor asså typ ingenting. Men har massa press på mig av mig själv, så ja det är bara att sätta igång nu.

kollar på bio filmer med familjen nu och kolalr samtidigt på ett päron till farsa åker till las vegas, Så ja vi hörs imorgon antagligen.

Fixar med bilderna imorgon orkar ej hålla på nu
puss hej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0