skolstart

hejsan

Ja idag så började man ju i skolan tyvärr :D
Var så jävla trött i morse när man skulle upp!!. Jag skulle gå upp kvart över sex men snozade klockan till tio i sju :)
Ja sen så var det bara upp klä på sig,sminka sig och äta frukost. Fast jag hann faktiskt till bussen. I tid för en gångs skull, denna gång så kunde jag gå långsamt bruakr sprinag ner till bussen :P
Det var varnlig skoldag idag i skolan, och det är ej så kul.
Det betyder att man skulle jobba, men jag och några andra satte oss och snackade enda tills våran spanska lektion började 9.55.
Spanska lektionen gick faktisk ganska bra, jag brukar inte vara så bra på att lyssan på dem lektionerna. Men idag lyssnade jag och lärde mig faktiskt lite saker.
Vi ahde seminarium  i kursen klockan ett. jag trodde att det skulle vara skit svåra grejer men man skulle mest diskutera och skriva upp vad man tyckte och tänkte. Så ja jag skrev och pratade. Vi slutade inte förns 14.30. Det var så orättvist för att 6orna 7orn och 9orn slutade 13.30. Men våra lärare tyckte vi skulle ta ut dagen som avr idag och verkligen komma igång med arbetet. :S Så ja slutade inte förns halv tre. Inte gjort speciellt mycket sen man komm hem.

har precis ätit middag. Ska vara lite social och kolla på lets dance sen med familjen om jag pallar xD. Just nu så ska jag läsa andvändarhandbopken för min kamera för den är störd :P
Så vi hörs senare ikväll :D <3

Puss<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0