skönhetskväll

Hejsan

Nu så ahr man kommit hem från skolan för typ en och en halv timme sedan. Ska snart börja packa mina saker, som jag ska ah med mig när jag sover hos elin. Det ska bli väldigt najs, vi ska ha en skönhetskväll. Gud typ tusen år sen jag fixade mina naglar verkligen ordentligt och bara tog det lungt. Nu i början av detta år så har jag bara stressat igen allting. Nu när skolan har satt igång igen så stressa det är typ den enda jag gör. Men ikväll så ska jag bara slappa och njuta. Jag ahr haft så väldigt mycket på senaste tiden så jag behöver verkligen bara vara med mina kompisar och ta det lungt. Så när jag kommer tillbaka på måndag så kommer jag vara avslappnad får man hoppas :D.

Ska packa ihop allting nu så vi kanske hörs ikväll.

Puss <33

http://static.devote.se/gallery/big/20080520/02bd7ec218a406b73b43066f2f1f19b8.jpghttp://www.prevention.com/pvnstatic-assets/images/298x232_article_size/beauty/298x232_LB_AAA_home_skcare_ST.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0