spöken

Jag gillar inet när det spökas i mitt huvud. Det mennas att jag har massa små små spöken som åker runt i mitt hvud och blockerar saker som jag tycker är kul, eller gör så att jag ej vågar saker. Som tillexempel om min förbannade flickis!! Åå jag är så trött på den för först lär jag mig och sen så kan jag inte igen för då så har spökerna kommit tillbaka och förstör allt för mig. Det är inet många som ahr blockeringar på hjärnan som jag ahr, folk lär säg flickis hur lätt som helst, men tyvärr ej jag. Nu har jag gjort mycket frammsteg men när jag inte riktigt orkar så måste jag inse själv att jag kan backa ett steg och ta med två pass kanske istället för ett. Så alla spöken som jag har i huvudet borde försvinna nu och föralltid. För så kanske jag inte skulle vara lika feg som jag är. Jag är så feg, är inte rädd för att göra illa mig är bara rädd, för ingenting. Är rädd för räddslan själv det är inte helt okej. Så om någon har något tips på hur man får sådant här att sluta så skulle det vara väldigt bra.

Kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0