stökigt

hejsan

Idag så har man väll inte gjort så mycket, ahr varit sjukt trött hela dagen. har avrit och handlat på willys med mamma ätit mat och sen så kollat på 2 stycken filmer :D. Jag ska ge er ett tips och det är att aldrig  ha ett glas framför munnen och sen suga så att den fastnar, för man får en vit ring kring hela munnen och hakan kan se ut som om man ahr sugmärken, på hela den :P. Så testa aldrig sdet :p. Nu så sitter jag här och dunkar skit hög musik bland annat erik grönwall. Love him :P. ska städa rummet, sen så ska jag nog fixa en ny header tror jag. Ska kolla på scream 2 klockan 21.00 Dem är bar måste see :D.
Nu ska jag börja städa, sees

Puss



min fina stäkiga säng



Kommentarer
Postat av: Runa

fin blogg ♥ om du menar den bruna kota tröjan elelr vad man ska säga att det är så är den köpt på H&M för ungefär 2 år sen :(

2010-01-17 @ 19:46:35
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0