träningar

hejsan

nu är jag hemma efter tre stycken träningar under en dag :)
Har varit i hallen sen klockan halv nio i morse tills fem så ja är ganska slut. Fast jag har bara tränat från 14-16 men det tar på krafterna ändå =). Idag på träninegn så gjorde vi kanske inte så jättemycket eller vi hoppade trampett och hade airtrack. jag orkade inte hoppa trampett så mina hopp blev inte som dem skulle ha blivit.  om jag hade varit lite piggare så skulle nog min kropp orka mera. Jag behövde bara socker i kroppen, jag drack lite yoghurt fast den inehöll inget socker så ja xD. Efter ett tag när vi ahde kört airtrack så fick jag mystiska krafter tillbaka till mig :D. Jag körde faktiskt flickis direkt med ett pass idag och sen en gång när hon bara stod brevid och passade ej. Men jag ska köra själv nästa träning har jag bestämmt :D  Vi hade föräldrarmöte också från 16-17  då skulle alla gymnaster också vara med! Då fick vi veta lite om hur terminen ska se ut och hur vi ska tävla  i vilka lag. Jag ska tävla i rm2 med nio stycken andra från mitt lag. Plus att vi ska få lite hjälp från vissa i rm3 gruppen. Det blir nog skit bar förutom att vi ska tävla i kortärmade dräkter och det är så fult. Vill tävla i långärmad. Ska åka iväg till falun hela vecka 16 och sen så är tävlingen på helgen vecka 16 så det kommer bli tufft. Men det går nog bar hoppas jag =)
Ikväll så ska man vara social mot familjen och kolla på tv med dem hela kvällen och bara slappa.
Så vi hörs nog imorgon igen. 

Kisses ♥

Ska tävla i en sådan modell fast helsvart



Vill tävla i en sådan modell fast våran är andra färger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0