vad killar vill ha

Det är olika saker en kille söker beroende på vem den killen är som person men här är det en liten snabb lista på vad killar vill ha.
Jag tycker att man borde bli aceppterad precis som man är men det är vissa idioter som bara vill ha just dem personerna som är snyggast eller smalast. Det är så kallade idioter som vill ha sådnat. Det är ofta dem populära i en skola eller något som kräver hur någon ska se ut eller hur man ska vara för att bli acepptera. Det borde inte bhöva vara så, alla ska bli aceppterade precis  för dem som dem är. Säg själva.
Jag tror att killar söker.
En tjej med

  • Tuttar
  • snygg mage
  • sexig
  • Ett bra rykte
  • rakad
  • Snyggt hår.
  • Inte feg
  • kåt
  • medveten om sitt utseende
  • rellativit smart, inte smartare än killen.
  • inte allt för fult garv
  • Bra humor.

Ja det finns hur mycket som helst.

Dem borde nöja säg med det som finns och inte så folk att ändra säg bara för att passa en person.

Byee ♥♥

Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: för att min gamla "jättefina" mobil är vattenskadad, hehe vattenkrig ;)<3

2010-01-23 @ 00:28:42
URL: http://ellinorsays.blogg.se/
Postat av: Elin<3

haha!! då kommer jga nog aldrig hitta en kille...plus att mitt grav e asfult...<3333

2010-01-23 @ 09:04:48
Postat av: Anonym

jodå Elin det finns någon för alla. Plus att man tycker alltid att sitt eget garv är fult :D

2010-01-23 @ 19:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0