vaken =)

Godmorgon

Vaknade för typ en timme sedan av att pappa komm in i rummet och började kittla mig :S.
Ja jag är väldigt kittlig så det blev en speciell uppvakning :p  Ifall någon börjar kittla en när man sover
så kan det bli så att man drömmer att man blir kittlad :D Det har jag gjoert några gånger =).
har sjukt mycket träningsvärk, vi körde styrka igår, sådan styrka som 900 brukar köra. Med vikter och apparater och
allt möjligt. Det var roligt men också väldigt jobbigt, men väldigt behövande :D. Ja så nu får man hoppas att
man blir någorlunda starkare om vi fortsätter med denna styrka. Juste det är bestämmt nu att Hannah ska med oss upp till fjällen :D ;D :D ;D. Är överlycklig, för det är så himla najs :p. Förra året så var ju Mickis med  i fjällen och nu så blir det hannah. Det ska bli kul :D. Ja nu ska jag klä på mig och fixa mig lite. Så vi hörs väll senare :D

Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0