bussie girl

hellue som ni mnärker så får ni ett inlägg typ var 3-4 dag. _Jag är en väldigt buisse girl haha :D
Jag gör grejer typ varje dag. mitt schema denna vecka ser ut såhär

I måndags så  var jag i stan med jossan och shoppade. Hon hade sovit här från söndag-måndag
I dag så ska jag vara med fiah :D
På onsdag  ska jag vara med manda  typ shoppa och bada och chilla. Köpte fett fina kläder igår.
På torsdag ska jag vara med elli och åka till sickla och ha det najs.
På fredag vet jag inte riktigt, ska packa och bara ta det lungt. Vi åker till skara på lördag morgon och sedan till liseberg på söndag och kommer hem på måndag kväll.
Så lördag skara.
Söndag liseberg
Måndag liseberg och hem.

Jag ahr kommit framm till att man ska bara njuta av avd sommaren har att erbjuda. Som tex på sommaren äter man oftaglass med jordgubbar och allt möjligt. På sommaren så kan man vara sig själv, njuta av hur man ser ut man ska vara sig själv och bara ha det najs.
Jag väljer sommaren till att slappa och bara njuta av vad sommaren har att erbjuda.
sommaren är en tid då du kan ta vara på dig själv och njuta av alla problem om du har. Eller inte njuta men du kan ju fundera och lösa dem. jag har tillbringat många timmar genom att bara ligga i solen och fundera. Ångest har skapast tårar har fälts och främst så har många av alla mina tankar upplösts och tyngd har lättats från mian axlar.

Nu ska jag dra till fiah vi höres.
bye bye pöss pöss. ♥♥





Kommentarer
Postat av: mk

a,jo de hoppas ja me :)

gör du just nu då?

2010-07-20 @ 15:40:15
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Haha jo, det är mycket enklare :)

och då får man svar typ direkt xD <3



Jag kommenterar andras bloggar och vissa kompisar läser den som jag redan känner :) ♥

kram!

2010-07-20 @ 16:11:12
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: Agnes<3

Var gärna med i Veckans blogg i min blogg! :)

2010-07-20 @ 18:35:40
URL: http://agnesown.blogg.se/
Postat av: Agnes<3

Sv: 12, vadårå?

2010-07-21 @ 23:15:04
URL: http://agnesown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0