ibland ibland inte

hellue!!
under denna veckan så ahr jag haft tid att tänka. Min kropp har avrit spänd  typ hela tiden och jag ahr haft så mycket att tänka på. Min hjärna har jobbat hela tiden, tårar har fällts och tankar och drömmar har varit så sjukt konstiga och inte alls bra.
_Jag tänker såhär att ibland så duger jag och ibland inte. Men grejen är den attjag skämms så fort jag äter något. Äter jag godis så skämms jag för då känner jag mig glupsk. Äter jag en normal portion med mat så tycker jag att jag är glupsk och äter mycket.
Men det beror nog på att  i min omgivning så känns det som om det handlar så mycket om hur man ser ut och hur man äter och allt sådant där. Om tex mina vänner säjer aså fan jag måste gå ner i vikt kolla på mig!!
Då blir jag helt störd och tycker att jag måste gå¨ner i vikt bara för att dem säjer så.
Om en person som är mindre än mig säjer något å går det atomatiskt över till mig själv och jag tycker att jag är större än den personen. plus att jag vet inte, har så himla dålig självkänsla. Usch fy fan asså.
Efter denna vecka asså på typ måndag eller när jag kommer hem från lägret. Då ska jag börja tänka på mig och allting ka starta och bara vara så jävla bra. Ska inte äta massa skit och jag ska göra grejer som jag mår bra av.
Träffa vänner som älskar mig och inte  säjer att jag ser kontig ut och sdåant. Det är inte helt okej.
Ja ja nu ska jag iallafall typ titta på tv och sedan duscha.

puss puss <33

Kommentarer
Postat av: jennpenn

jo men exakt :)

åh jag börjar typ den 18de :(



PUSS <3

2010-07-30 @ 20:52:02
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: ellinor

OMG! Om du aldrig har varit på kryssning så måste du åka på en! Och åk med nån som du verkligen tycker om och har extra roligt med så blir det ännu skojjigare ska du se. ;) <33

2010-07-30 @ 22:32:13
URL: http://elha.blogg.se/
Postat av: Amanda

Delta i min designtävling :D

http://otroliga.blogg.se/2010/july/designtavling.html#comment :)

2010-08-01 @ 17:57:23
URL: http://otroliga.blogg.se/
Postat av: Ellen

umgås inte med människor som är viktfixerade!

man blir som man umgås - se därför till att välja kompisar som får dig att må bra. för ditt eget bästa. sen så vill jag inte komma här och försöka rädda dig... jag vill bara att du ska tänka en gång på vad dina tankar kan få för följder.



läs "självkänsla nu" av Mia Törnblom - den hjälpte mig i alla fall.



Och tack för kommentaren!

2010-08-05 @ 00:27:23
URL: http://swedishrebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0