imorgon semester !!

hellue alla fjantar :D nej då bara skämta, just nu är jag på skoj men endå typ tråk humör.
ja imorgon så drar jag och mi famila. På semester. Ja imorgon  biti vid typ kanske hmm ja sju så åker vio till skara.
Sen så är vi där hela dagen imorgon sover över och drar sedan vidare till liseberg. vi är i Liseberg och sover där och är där på måndagen ett tag, sedan drar vi hem där på kvällen.
Det ska bli så jävla najs bara åka bort ett tag roa sig och  bara tänka på sig själv. tänk att bara få tänka på mig :D
Happy fejs. Ja jag avr ute idag på promenad med min mamma, vi snackade massa och jag komm framm till att det spelar ingen roll vad jag gör. Allting skiter sig endå. Asså ibland är jag så jävla mislyckad.
Ja ja men det är väll så man är som person ibland eller något liknande.
Det kommer iallafall inte bli någon updatering från och med typ hmm måndag kanske. Annars blir det garanterat på tisdag. Då kommer det massa nya och snygga bilder.
juste lovade att jag skulle lägga in bilder från min ochg jossans kväll och lite sådant.
Men det kommer när det kommer. Är lite seg med att lägga in bilder eftersom jag inte har egen data,
Men lovar det kommer.
Nu ska jag gå ner och äta melon och kanske glass vi får se.
Vi hörs om några dagar.

puss och kram ♥♥


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Men du ska verkligen ta åt dig av vad jag säger för du är verkligen jättefin Mikaela!!! ♥♥



Hihi, tack söta du! Du är ju bara för snäll :D

Jag ramlade med moppen, haha visst är jag klantig ;) skrapade upp lite av armbågen också xD

Puss <3

2010-07-23 @ 23:55:44
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: Linnea Lindell

Hejsan!

Nu har jag kört igång en sommartävling på bloggen.

Det är nu upp till dej att länka den finaste sommarbilden i en kommentar hos mig.

I kommentaren måste du formulera varför just du ska vinna med din sommarbild.

OBS! Bilden MÅSTE vara fotograferad av dig.

Ha det bra!

2010-07-26 @ 08:58:55
URL: http://butterflyfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0