you just spinn around in my head.,

du är du och jag är jag. Om jag är du men du är inte jag vem är jag då?
ja det är en liten fråga som du kan ställa dig.
Ibland kan jag känna mig så jävla värdelös, just nu så sitter man och gråter över alla underbar kommentarer man ahr fått på facebook. Liksom tänk att folk nverkligen kan älska mig. Men mitt problem är att jag inte kan fatta vad dem älskar med mig. Vad har jag att erbjuda som inte alla andra har. Jag är ingen speciell jag är en människa precis som alla andra. Jag tycker ofta att folk är smalare, snyggare,smartare och bara bättre än jag i alla almänhet.

Folk som jag är omkring ofta och folk som jag umgås med. Jag tycker att dem är snyggare än mig. Det spelar ingen roll vad en person försöker säja till mig vad dem än säjer till mig så lynar jag aldrig. För jag kan inte fatta varför jag duger och varför jag är så bra. Varför kan inte någon annan vara lika bra som mig eller bättre liksom vad är det som gör mig så speciell?- jag är ju bara jag. Det tycker dem flesta duger men jag vet inte riktigt vad som duger längre. Kan inte acepptera mig själv längre. Jag tror jag håller på att bli knäpp. Ja jag ska försöka att få upp mitt självförtroende nu under sommaren och ha det på topp tills skolan börjar igen. Då har jag inte tid att tänka på skolan om jag bara tänker på mig och mina bekymmer. Så allt sådant ,måste bort här ifrån.
Det som är ganska bra är att jag inte visar för någon om jag mår piss. Jag skriver av mig det eller typ gråter utan att någon er och då blir allting bättre. Om det hålls inom mig så  blir det bara mitt problem och då mår jag bättre. För jag mår dåligt när mina vänner mår dåligt. Dem ska inte få må dåligt bara för att jag gör det.
haha ett långt, men väldigt nödvändigt inlägg för mig :D

puss puss på er alla :D
<33

http://www.urp.se/nettetanta/v%C3%A4nner%20stj%C3%A4rnor.gif



Kommentarer
Postat av: jennpenn

njo :/

okej :) vad jobbar du med då? :D är just nu i tvååker :) <3

2010-07-14 @ 21:16:38
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: ellinor

Det är ju precis det alla gör, uppmärksammar sig på dig, det är ju därför då får så många kommentarer, och ta åt dig av vad dom kommentarerna säger.

Om ingen har berättat för dig varför du är så underbar så ska jag tala om det för dig:

du är så otroooligt omtänksam

du är snäll

du är söt

du är rolig

och du är du och är helt fantastisk! <3

2010-07-15 @ 20:51:44
URL: http://elha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0