Hej på er=) snart är det sovdags för mi...

Hej på er=) snart är det sovdags för min del. Ska upp klockan fem imorgon för ska vara på jobbet sex. Men men man får pengar för det :D money gillar jag =) haha ja idag har jag varit i centrum. Köpte solglasögon och smycken yey jag hjärta smycken. Har också sprungit och kört styrka med sofia yey vi är så duktiga. Kmr ha fett med tränings värk imorgon men det visar bara att kroppen har jobbat bra och med muskle som inte brukar tränas x) just imorgon ska jag laga hålet i min tand fy fan kmr börja gråta. Jag hon har tandläkar Skräck och hatar sprutor men men ja. Jag borde överleva det lär ni märka. Nu ska jag läsa lite sen sova. Blev ett mobilinlägg har ej tillgång till data. Puss och godnatt <3 <3


varm dag

hellue idag har det varit sjukt varmt. Speciellt mitt på dagen :D haha  typ vid tolv så var det sjukt varmt, jag ahr legat på stranden i fem timmar idag och man blev väldigt bränd men också. Fy fan jag serut som en kräfta, haha det bränner i hela ansiktetoch mina armar är inte bruna nej röda. Men men det spelar väll inte så stor roll. 

Jag blir så arg varje gång jag ser en klocka. Liksom hallå nu skulle jag sitta i en bio salong och antagligen se på neew moon och sedan eclips. Asså åå jag bli gråtfärdig, varför fick jag inte. Jaga hr flera kompisar osm är där nu och kollar demär 96or eller yngre åå!!!!
fan fan fa jag ville så gärna och ahde sett framm imot det. Personen jag sulle gå med tog med brosan istället. ... verkade inte ens besvärad eller asså typ lite ledsen över att jag inte fick. åå jag är bara så arg på alla folk som är så konstiga nu. det är jättemycket som snurrar i mitt hucud och allt är så stört. Folk som sviker, dem är dryga, dem gör vierda saker och allt cpar sig.  jag orkar bara inte. Ska försöka glömma allting men det går ej.
Denna sommar ska jag glömma allt och göra en skit bra skolgång sen :D
Ja nu så kollar jag på Eva och Adam med lille syrran s vi får se hur det blir. Den verkar inte vara så bra men men :D
haha puss puss



haha linje stolt :D


haha så röd :)


haha röd men kolla på hjärtat. Bär alltid det halsbandet, :p


drar och badar

Nu drar jag och badar i krokodil badet med Malin och Runa så i synes latero. Maby.
Jag kanske kanske ska få en data idag, eller inte få utan betala eller köpa en men men.
Vi ses senare. var ute och njut av solen nu :D

haha en av mina designer för ett år sedan typ :D

puss

besviken

godmorgon nu ahr jag avrit arg och besviken  enda sen igår kväll!!!
åå seriöst vem sätter in en jävla fucking 15 åldersgräns på en vampyr film. åå jag ahde beställt biljetter hämtat dem och alltring. Sen så får jag inte gå för dem tror inte att jag kommer in. 'om dem begär leg så ligger man ju illa till, men då lär dem förlora massa pengar. För jag tror/vet att alla inte är 15 som ska gå har flera kompisar osm är under 15 som ska gå. åå fan vad arg och besviken jag är. Jag har set framm imot den här filmen i flera månader!! Men sen nr dagen är inne så får jga inte gå. åå så ledsen jag är, ville verkligen. <33
SÄj til mig om du känner mig och vill se den i kväll så kan du få min biljett(kanske) puss <33


grönan igen :D

hellue :p Idag var jag på grönan igen. Den 4 gången :p haha Jag ska dit nästa vecka också. Har varit där en gång på veckan i flera veckor eller fyra men men :)
Idag var jag där med *Jossan,madde och Elli. Vi hade fett kul :D haha vi åkte runt massa massa och Jossan och madde fick mig att åka tilt. Plus min egen vilja :D haha fett stolt jag är :) Jag komm ust och tänka på att i början av detta år så gick precis allting åt helvetet. Jag bråkade med mina vänner var så missnöjd med mig själv och mådde så himla dåligt. Mina vänner märkte det och allting blev fel :p
Men nu så under sommaren har jag börjat må bättre och bättre. Mår fortfarannde inte helt okej men jag börar tro mer på mig själv. Uppskatta mig som ja är och så. Skolan kan jag ine göra något åt  nu men senare under höstterminen och sådant. Ja vi får se vad som händer med skolan och så. Vill bara säja att jag ÄLSKAR MINA VÄNNER. Älskar er så mycket ta åt er, ni är fantastiska.  :D:D:D:D hahah puss på er.


jossan och elli i insane :D


jossan :p


elli :D


madde :p


madde och jossan :)

älskar er :D <333

now is the time

Nu är det dags och tid för mig!
Nu jävlar ska jag ta mig i kragen och få ordning på mitt liv. Jag ska vara den där glada posetiva personen som alla älskar. Ska inte vara otrevlig eller bara en dålig person. Får inte betee mig så mot någon det funkar inte längre.
Om man ska bli omtyckt av folk så ska mana behandla dem som man själv vill bli behandlad.
Det ska jag vcerkligen försöka göra, jag borde vara som jag är. Jag kan inte vara eller bette mig som någon annan. Jag är jag och gillar inte folk mig som jag är så är det tack och hej med dem. Jag kan inte ha folk i mitt liv som inte gillar mig som jag är. Men sedan så gäller det att jag också gillar mig själv. Folk säjer att du måste lära dig att acepptera dig själv för du är underbar som du är. Du är bara så bar som du kan vara. Alla kan inte se ut som modeller och vara skit snygga. Men grejen är för mig att jag ahr väldigt svårt att acepptera mig själv eftersom jag under nästan en tredjedel av mitt liv har blivit sågad för den jag är. Folk kan inte tro att jag har blivit inte omtyckt och sådant. Men som  precis nu så känns hela livet som piss. Eller jag umgås med vänner osm jag älskar och jag bara ahr det najs  med livet. Men om man inte är nöjd med sig själv så kan man inte vara helt glad hela tiden heller.
Man kan se glad ut på insidan men bara blöda och känna sig inte alls bra på insidan.
Jag ska försöka dölja mina bekymmer och bara visa gladhet mot alla. För att det är mina bekymmer och dem behövs inte delas med alla. Ja nu är det tid att skrapa upp alla bekymmer fixa till dem och bara le och se glad ut. Jag ska bli en bättre person för då mår jag som bäst!

puss puss på er alla älskar verkligen er. Vet inte avd jag skulle göra utan er !!! ♥♥

Godmorgon

hellue och godmorgon.
Ja nu sitter jag här i vardagsrummet och äter frukost. Ska snart dra iväg till min kompis jossan :D
Så det kommer inte bli så mycket uppdatering idag.
Men vi höres och massa bilder kommer senare från midsommar och idag xD
puss <33

mår skit!!

hellue känner hur jag mår skit. Jag mår bra vid vissa tillfällen det är när jag är med folk somn jag vet älskar mig för den jag är och när jag tränar. Träna är som en drog för mig, jag känner att om jag inte tränar så blir allt fel och jag blir trött och bara så tråkig.  Jag känner att jag måste ändra på mig, inte för någon annans skull utan min egen. jag mår inte bra som jag är nu eller som jag better mig mot folk osv. Men jag kommer fortfarannde vara samma person, men en person som mår mycket bättre inom mig. *Om jag mår bättre så blir allt annat bättre. Jag har detta sommarlov på mig att fixa mig till den som jag vill vara inte den som andra vill. Ja vad gör man inte för att man ska må bra. Jag ahr i typ nästan hela mitt liv tänkt på andra och nu är det min tur!! Jag ska tänka på mig själv men också på andra.  Ja så vi får se hur allt går. Ska förts börja med att träna sen med hur jag är som person. justre fan mina betyg också ndem sög balle. Fy fan jag har nog aldirg gjort sämre ifrån mig och nu går ajg ut sista året i ksab. Ja vad ska man säja livet är tufft :D Får se hur allt går vi får hoppas att allting blir bättre o h att mina vänner kan få mig på bättre humör. Vet inte vad jag skulle göra utan dem :)

Nu har jag lättat mitt hjärta lite så får vi se. Kanske höres mera puss



älskar er alla :D

kolla vad jag kan :D

moi :p





haha :SD








nu centrum

Drar upp till centrum med mamma syrran och linnea :D '
yey haha xD
Har sovit lite på studdsamattan, fy fan  vad jag är trött :P
Ja men vi får väll höras senare. <33
 

sommar & sol

hellue och god eftermiddag :D
nu är det sommar och sol haha xD ja det är så jävla najs ska snart lägga mig ute och steka i sola <3
åå jag älskar sommaren, man kan bada chilla ch bara ha det bra xD.
idag har man varit på svallings och jobbat häcken av mig. Det är så jävla varmt inne där och man typ dör :)
Ska typ sola nu, men jag hatar det. seriöst att ha en jävla bikini på sig. Det funkar inte om man inte har en plattmage eller snygga bröst. Så ja vad ska man säja. Jag får välll skaffa mig en snygg kropp snart hoppas jag xD
seriöst nu inga godsaker överhuvudtaget, man får äta det max en gång i veckan :D
jag åt några kakor igår så inget mer från coh med nästa vecka. åå fan vilket komplex jag har. Men men xD
ja nu ska jag sola så puss hej.

<33


tårta :D


saknar dig <33

nu springa

Nu ska jag ut och springa kanske hörs imorgon :p <33

I did it

hellye :p Jag gjorde det Jag GJORDE DET!!! haha xD
Jag åkte fritt fall kan ni fatta. ´Det har jag tänkt att åka nu i 4 år och nu gjorde jag det. Är så stolt äver mig själv :). Jag var på grönan idag med Hilda, Maria och Elin :D ja vi hade det riktigt najs, jag har åkte typ precis alting där nu utom Tilt. Jag är ganska sugen på att åka den men skit samma :p haha =)
Ja  ska väll dit flera gånger, typ hmm med 3 pers till plus familjen så kommer vara dära mer aoch då kan man åka mera :D haha x)
Ja detta var ett konstig inlägg men var bara tvungen att skriva att jag åkte Fritt fall :D
Ska snart ut och jogga

puss <33



kärlek till folket :D <33

:D <33

bloggar och länkar

kolla in här en sjuk bra hemsida :D http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.
 
lite bloggar jag läser :p 

www.eeshh.blogg.se    
www.eemsn.blogg.se  
www.elha.blogg.se
www.myrran.webblogg.se  
www.triis.blogg.se  
www.doubblej.bloggplatsen.se 
www.sajse.blogg.se
www.ilyn.blogg.se 
www.tiiildah.blogg.se 

jag läser flera men orkar inte länka dem :)

ska snart ut och springa så vi kanske höres latero :D 
<33  eller imorgon eller ngt -:D <33


ja är..

Orkar inte orkar inte.
det känns som skit. Hela min värld har typ rasat samman. Jag vet verkligen ingenting. kan ingenting och kolla hur jag ser ut liksom. Jag kan inte kolla mig i spegeln utan att se konstiga grejer som typ jag :D
seriöst som idag fick jag höra att man kan gå upp 5 kilo på en vecka. Plus att det inte är  bra med bristningar för då är man tjock. Eller inte riktigt så men men.
Fan asså jag orkar  inte med detta längre. Jag vet typ hur jag ska göra nu för att bli så snygg som jag vill :D
Till katrineholm, eller til skolan startar igen då kommer jag avra super duper snygg :D
haha :p Plus att jag ahr complek för mina betyg. Fick höra idag att man ska ha Vg eller MVG  i dem flesta ämnerna. Det vill säja att jag måste fixa :p Ja vi får se :)
Jag ska plugga gärnet nästa termin komme rinte ah tid med kompisar eller något sådant liknande. Plugga plugga plugga, betygen ska bli bra !!! ;)

puss


Iam flying

haha :D

Jag på stranden :S



tänk att

hellue idga ahr det varot en händeslserik dag med massa jobb och slit :D
haha började på jobbet 11. Det var skit lungt  i början sen vid tolv drog det igång ordentligt ochd et strömamde in kunder.
Jag avr sjukt grymm ikassan, så vi ahrhaft massa att göra idag :D

Tänk att michael jacksson bara har blivit bättre och bättre mde åren. Vet att ahn är död men endå. Sitter och kollar på this is it och hans låtar blir bättre desto emr man lyssna rpå dem. :D haha synd att ahn dog seriöst, rip honom. Hans musik är grymm och älskar hans film den är så cool. Juste idag komm jossan hem. Välkommen hem neger. ahha xD hon har varit i tunisien så kommer vara skit brun :)
Imorgon drar hannah till piteå i 2 veckor sen ska hon vara med hennes kusin i en vecka :(
åå kommer sakna dig gumman. Hoppas att jag överleve. Sen när du kommer hemdå jävlarmåste vi vara :(
puss på dig <33 '
Ska kolla klart på filmen sen sova :P
måste upp tidigt imorgon och  jobba.
så synes och höres.
Har bildbrist eftersom jag inte har en egen data :p
<33

kommer inte se dig på 3 veckor :( miss you alredy.

bio idag :)

hellue idag så blir det bio :D
ja jag ska gå på bio med mira, jag ska se kommisarie späck :D
haha ja så vad gör alla andra idag då?
Jag har kommit framm till att jag inte har någon som helst ledig dag hittills :D
i måndags så jobbade jag och sedan var jag emd hannah.
i tisdags var jag på grönan
i onsdgags var jag hos mormor och morfar
i torsdags var jag med hilda
igår så jobbade jag
idag ska jag på bio
imorgon ska jag jobba igen ;)
haha ser ni hur fullspäckade mina veckor är :D
haha ja nu ska jag gå och klä på mig, tror att det blir trikåer och något eller typ jeansleggings :)
är med  i veckans blogg hos Ellan kolla in så kan du också vara med :)
http://www.justellen.blogg.se


juste mina nya skor är sjukt snygga :D
Sandal
haha :p

ska köpa ballerina senare någongång

puss <33


manda och jag :D


kanske eller hmm

hellue lite typ nattbloggning men men ;)
haha skulle igentligen vara med jessi imorgon som jag sa från början men, ska inte det.
Ska vara med Mira istället tror jag :D ska typ kolla på bio eftersom det kommer vara fult och grejs överallt.
Eller det kommer vara fult väder och victoria gifter sig. Jag är glad för hennes skull men samtidigt så tycker jag att det är lite för överdrivet. Men hon är ju en prinsessa plus att det måste vara 4 gånger så jobbigt för henne som dras med alla papparazii och tidninagr och interjuver. Ja allting :)
Nu ska jag fortsätta kolla på min film :P

puss

trailer till kommisare späck. den äger :D

jag och empan

först våran lila tävling mellan vendelsö och tyresö :D


sen den andra när jag hoppar och sedan ringer mamma och stör i typ några minuter så spola direkt framm till 55 :D


jag är den i fläta :D puss

jag blir

jag blir lycklig när andra folk är lycklig. Om du mår dåligt så mår jag också det. Det känns piss att gå runt och vet att sina kompisar inte mår bra och man inte kan/ inte får göra något åt det. sen mår jag bra när jag får träna. När man tränar så kan man släppa allt man har inom sig och bara köra på. Om man är arg så tar man ut det på träningen man treänar så att allt försvinner. När jag är med vänner som älskar mig för att jag är jag då mår jag också skit bra.Men jag skulle må 4 gånger bättre om jag gillade mig själv för den jag är. *Tänk hur enkelt allt skulle vara precis som det inte är nu.

Ja ja jag känner att mina dagar är fullbokade den här veckan och nästa hela sommaren. Kommer inte kunna vara med hannah bejb nu på 3 veckor för först ska hon till piteå med hennes familj i 2 vwckor och sedan kommer hennes kusin i en vecka så då kan hon inte vara med mig. Blää, men jag har andra underbara vänner också.

Nu så chattar jag och kollar på rusch hour på kanla 5 den verkar ganska bra men vi får se.
puss <3


två sexiga bilder. Den ena på mina ben förra sommaren och den första på emma. Saknar henne faktiskt.l

väntar

hellue :)

Jag har idga varit ute i solen och solat och bara myst :)
har avrit med hilda, vi hhde det så kul men hon avr tvungen att dra hem.
Jag väntar nu på tanja och hennes kompis som ska sova här suck :D
haha dem är så jävla jobbiga men man får väll se till att stå ut.
Juste måste visa några muppiga videor som jag och min kompis emelie la ut på youtube :D
haha x)
Jag väntar på mamma också som vi ska åka och köpa skor med yey skor :p
'I love shose!!!!
haha xD OMG så muppad man känner sig.
 jag mår inte så bra nu, mår sjukt illa det är inte helt okej. Men det är typ för man har mens fy fan seriöst det borde inte finnas.Men man har det bara en gång i månaden så man får väl overleva men jag mår så jävla piss när jag ahr det. Typ varje dag så mår man illa och har ont i magen. Dem flesta har det tur som inte alls har mensvärk men men. Ja det ska jag inte diskuttera här. Så ja nu får vi se vad som händer.

puss puss <33

sol!!!

hellue hellue :D
haha det är sol ute, liksom det har avrit skit kallt och fult väder i flera dagar men igår så sken solen upp. DEt gjorde alla glada till och med mig ;) Jag ahr mått väldigt dåligt nu i några dagarr. Min egen syn på mig själv är inte precis bra. Den är så dålig så jag inte riktigt vet vad. När jag är med mina vänner så mår jag bra, men mår ännu bättre när jag är i hallen och får träna. När jag får göra det som jag älskar så glömms alla bekymmer och jag abra kör på. Nu är jag typ borta från gympan i 7 veckor. Den 31-4 så åker jag på gympa läger

Men detta sommarlov kommer få mig att tänka, jag ska tänka coh reda ut alla mina bekymmer redan nu. Då kommer jag tillbaka till skolan och aallting kommer vara perfekt.
JA vi får se.

Nu väntar jag på att Hilda ska komma så att vi kan gå ut i solen och steka.
puss puss.

¨
älskar er alla ;)


jag och alina :D haha jag i grå alina på andra sidan :)


haha jag och alina i jetline :D



lite blandae bilder från grönan och andra grejer :D

popexpressen xD

yey popexpressen :)

tröttis

åå hellue på er alla :D
haha just nu är jag så jävla trött skojar inte.
Komm hem från grönan för typ tio minuter sedan, det tog på krafterna.
Jag och alina hade sjukt kul, men det vsr då jävls kallt. Man ska se det från ljusa sidan, den ljusa sidan är det är iallafall int vinter :)
haha nu ligger man i soffan och latar sig kommer typ somna så vi får höras senare.

puss




den bästa och roligaste karusellen :D

grönalund here

hellue gröna lund here I come :D
haha ja om typ 45 minuter så går min buss till gullmars. Jag och alina ska mötas där och sedan så ska vi åka loss hela dagen :D yey :) Jag ska även köpa guldkortet idag :) haha yey har väntat fett länge på det. Min pappa tycker det är onödigt men det tycker ej jag :D haha :p
Ja idsag lär det bli toppen väder ute för att det är sol. Så det blir nog mycket oflk på grönan men vi ska vara där tidigt :D  Jag mår bar idag för en gång skull så vi höres latero.
haha här kommer lite blandade bilder.

puss



massa söta bilder både från skolavslutningen och alby och grönan med tjejena ;)


utan vänner ingen framtid



jag dör utan mina vänner. så jag säjer att om du en gång ahr vari tmin vänn så komemr du alltid att förbli det.
Du kan släppa mig helt och hållet men jag håller alltid dig hårt kvar.
Jag älskar alla mina vänner. om jag bråkar med dem så löser jag det tillslut. Ett bråk skulle aldrig kunna bryta en vänskap. En gång min vänn föralltid min vänn :D <33

Kärlek till er alla jag älskar och komm ihåg att kärlek är viktigt :D <33
Myspace Text - http://www.sparklee.com





grönan idag :)

hellue idag så var man på grönan med mina småttisar. happyfejs för det.
Det var jävligt roligt iallfall,  jag åkte massa grejer känner mig helt slut just nu :)
Vi var där i typ fem timmar bara åkte och åkte. Jag  ska dit på tisdag med alina, då ska man även köpa guldkort :D
'Sen ska man dit en stund på torsdag också med hilda yey :D Så mycket på en enda vecka, men ahr man lov så ha rman. Ska även sommarjobba imorgon på konditori svallings mellan 06.30-12 på fredag och söndag också. yey jag kommer få pengar ;)

Nu ahr underbaraste jossan åkt till tunisien kommer sakna henne men jag sk avraa med henne när hon kommer hem. Jag känner att detta sommarlov ska bli det bästa. Ska verkligen glömma allt skit osm folk ahr sakt till mig, och allting som ahr hänt nu under vårterminen. Jag sa att 2010 skulle bli det bästra året men det började som det sämsta så ja denna sommar sk aiallfall bli den bästa.

Ni får bilder från grönan och skolavslutningen i nästa inlägg. '
Efetrsom jag joabbar imorgon bityti så lär ni inte höra av mig, på morgonen. Kanske på kvällen vi får se.
;) haha hej då alla glada puss puss på er :D
'
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs339.ash1/29113_1527697031059_1193693326_31515525_3379642_n.jpg
bjuder på denna sexiga bild.m jag i rosa :) står och pratar med läraren om mina betyg började gråta för dem fy fan dem sög.

trädgårdfest

hellue idag har jag varit på gympa avslutning med gs2. Jag komm på att imorgon ska vi till grönan med dem och det är den sista grejen jag gör med dem. För att dem ska gå upp till ut och jag får inte träna dem där för av nåfon störd andledning så måste man vara 16.Jag blir 16 i gympa år, asså alla fyller år i januari  i gympa år.så då blir jag 16. Jag blev ledsen i ögat när jag insåg det. vill så jättegärna träna dem :(
Ja imorgon så får jag berätta det för dem så får v sehur dem reagerr :( Jag känner att jag håkller på att börja gråta nu när jag tänker på det, trände dem sen dem var bebisar typ elelr inte. Men typ 6 så det är synd. Men sådant är livet. Ska dra iväg på trädgårdsfest om typ en halvtimme. den började två men eftersom vi drog iväg på avslutningen så komm vi hem tidigare. Så ja.

Vi lär väll höras kanske kanske ikväll. Har fina bilder från skolavslutningen som ni får se senare.

puss puss

thats was sad

OMG kollade precis på greys anatomy. Snacka om ntressant avsnitt. En person gick runt på ett sjukhus och sköt folk för att han ville hämnas på chefen för att cefen tog beslutet opm att sluta vårda hans fru. Chefen var jättenära på att överleva, han lyckades precis få killen att sänka pistolen då kommer en jävla tjej som är kär i han och ba shepard o I am so happy fo you are here. Thank you. då vänder han sig om då sjukter gubben honom. Fan asså jävla dumma dumma tjej som sa så till honom!!!
V år se hur det går i säsongens final nästa vecka. Sen är det inge mera greys anatomy för säsongen buhu :(
Man överlever nog endå får man hoppas :)
Chefen ska inte dö, det är det enda jag säjer !!

Nu ska man kolla vidare på lite bikinisar och småväskor på nätet. hittar typ inget ja ja.

puss puss


tyresö den bästa föreningen :D


snart snart

hellue snart snart är det sommarlov yeey :D haha happyfejs. Om två dar idag är det den 9 och om 2 dar är det den 11. Jag längtar verkligen efter sommarn känner att jag behöver vila och lov. jag ska sola,bada, slapp,chilla och vara med kompisar bara ha det najs. Men efter lovet så måste jag fokusera sjukt mycket på skolan. DEt kommer gå sådär men  jag måste komma in på ett bra gymnasium och skit så ja jag måste :D
'haha dags att börja tänka nu på vad man vill. Vill antinge jobba med barn,eller så vill  jag bli bagare/konditorist. Det verkar så himla kul att baka och fixa grejer :D
haha ja ska nu sätta mig och kolla runt lite på olika gymnasium och lite kläder som jag vill ha xD
så vi får se hur allt går. haha xD vi höres latero.

puss puss

<33

trött trött

hellue snacka om trött jag är  eller igentligen inte. Jag somnade runt tio igår haha sov till sju då klockan ringde :S
Ja ja men på fredag är sista dagen sen slutar man,lylosar som slutar imorgon.  men vi börjar säkert senare eller har fler lediga dagar under allt för att alla har lika långa skoldagar. Ointressant information jaja.
Idag har jag jobbat häcken av mig i skolan från 8.45-10.40 sen 11.10-13.40 haha alla dem timmarna satt jag och skrev min kurs. Den blev sammanlagt 7 sidor lång det är najs det :).
Fick VG/MVG på min teknik skriftligt, första gången jag får mvg ppå något utan att sikta imot det.
Ska dra påträning om typ 35-40 minuter :D haha xD Jag åt massa mat innan träningen nu eller inte jag åt pasta med korv och köttbullar och majs. Råkade äta mera än vad jag skulle. så nu blir det inget mera ikväll.

Men vi höres later.

puss puss


skolavslutning :D


alby

hellue nu är typ min data fixad yeye :D
haha xD
ja så vad ahr hänt idag, jo jag har varit i alby med gympagruppen. Vi ahde faktiskt roligt, vi lekte och badade och solade. och jag träffade Jossan :D haha happy happy fejs blev sjukt glad när jag såg henne har saknat henne. hon hade inget gips och då känndes det precis som förut.
Ja vi ahde kul och jag ahr bränt hela mina axlar och mina skuldror och hela bröstet. har fina röda bikinilinje heoppyfejs. haha så man får hoppas att man blir brun sen också.
Suger påa tt skriva men det är bara för att amn skriver snabbt och då blir det lätt fel.
Fy fan vad jag är trött på alla som säjer åt mig och klagar på mig genom avd jag tycker om mig själv. DEm stör sig på att jag tränar mycket och hur mycket jag äter och allt. Men vafan om jag får sköta mitt liv så sköter ni erat. För mitt liv är mitt och erat är erta jag är inte så dum att jag svälter mig själv, jag har lite självkänsla. Så ja nu ahr jag sagt det, ajg ahr inte förändrats bara mitt tänk på saker inte själva jag :D
<33

ja nu ska man kolla på lite videor duscha och lite allt möjligt så puss puss :D

bye bye

hemma plugga sov

hellue nu har man varit hemma i några timmar och är så trött.
syrran ska sova hos en kompis i natt så jag slipper henne :D haha :P
nej nu ska man inte vara taskig. Jag ska sätta mig och jobba lite kurs så man blir klar med den skiten.
Idag så sätts mina betyg så jag kan inte göra något emr för dem just nu. haha X) Vi får se nästa vecka vad jag har fått för betyg, det lir nog bra.
Ja vi få se hur allt går. Nu ska jag plugga synes latero.
Lägger in en bra låt som man kan lyssna på.

Jag vet inte vad jag ska göra vet inte va...

Jag vet inte vad jag ska göra vet inte vad jag ska tro. Alla kollar på mig med konstiga blickar och konstiga sett. Jag vet inte vad jag ska tro om mig mera. Min vänner säjer att dem gillar mig för den jag är. Men jag gillar ju inte mig så allt blir så fel. Du kan säja vad du vill det blir ändå fel, är så missnöjd med mig så jag vet inte. Liksom äta mindre och träna mera bara för att bli smalare detta är inte bra. Men det är ett måste, måste ändra mig så folk vill ha mig. <33


nu vet jag inte hur jag gör

kan inte kolla mig i spegeln eller något. Det känns bara så fel. Som varför ska jag se ut såhär,varför ska alla andra vara så snygga. Liksom i sommar på stranden hur kommer alla se mig då?
hur ska allt bli. Om en vecka nu så sitter man och har skolavslutning imorgon. Ja och hur gick mitt mål med ingen,glass chips och mindre mat?
Åt helvetet men har försökt denna vecka vi får se.
Varför kan jag inte gå ner i vikt lika snabbt som alla andra. Asså åå fan, detta är inte helt okej.
Nu på sommarlovet blir det hårträning så man kommer tillbaka och alla typ kollar på en åå vilken snygging eller vad osm helst :P
haha :p
Ja vi får väll se, nu ska jag köra lita magstyrka kanske hoppa lite.
Sen tv och sova :)
juste köpte nya snygga örhängen och glasögon som jag älskar :)

haha

puss puss alla gullungar.

<33


skola snart

godmorgon :)
haha sitter nu vid frukostbordet och bloggar :)
Haha :p jag ska gå til bussen om 12 minuter.
Ja jag ska idag trän aSÅ KOMMER INTE BLOGGA IDAG eller ikväll :)
'haha så vi hörees latero.

dagens outfitt är

piratbyxor typ Asså vad långa.
sen ett långt gina linne rött. '
sen en blå t-shirt över
strumpor.m

håret i en hästsvans och fläta.

puss hej <33

mina vänner

hellue komm hem från skolan för typ tjugo minuter sen.
Har haft en skit dag, eller jag har redovisat engelska och det är ju bra.

Mina vänner får mig alltid att le. Skulle aldrig erkänna för någon av dem om jag mår dåligt, för då drar man bara ner dem också i allting. Jag vill inte att någon av mina vänner ska gå och tänka på hur jag mår och avd jag gör.
 Jag får bry mig om hur dem mår men inte dem om mig :D
Dem kan få mig och le och må helt fantastiskt. Jag vet att dem aldrig sviker mig, dem är alltid där och vet att ja alltid kan gå till dem.
Jag älskar alla mina vänner och skulle appsolut inte klara mig utan dem. Seriöst det skulle inte vara någon andlednign till att vara kvar om dem inte är där och stöttar mig.

Mår mycket bättre när jag vet att jag ahr folk runt om mig som älskar mig för den jag är inte för att jag ärnågon annan,

Jag ska sprinag våruset ikväll klockan 19.00 så önska mig lycka till


vi synes och höres puss hej.

<33


RSS 2.0