Hej på er=) snart är det sovdags för mi...

Hej på er=) snart är det sovdags för min del. Ska upp klockan fem imorgon för ska vara på jobbet sex. Men men man får pengar för det :D money gillar jag =) haha ja idag har jag varit i centrum. Köpte solglasögon och smycken yey jag hjärta smycken. Har också sprungit och kört styrka med sofia yey vi är så duktiga. Kmr ha fett med tränings värk imorgon men det visar bara att kroppen har jobbat bra och med muskle som inte brukar tränas x) just imorgon ska jag laga hålet i min tand fy fan kmr börja gråta. Jag hon har tandläkar Skräck och hatar sprutor men men ja. Jag borde överleva det lär ni märka. Nu ska jag läsa lite sen sova. Blev ett mobilinlägg har ej tillgång till data. Puss och godnatt <3 <3


Kommentarer
Postat av: nicklas

hejsan, jag valde ett random inlägg att kommentera, detta har inget med din blogg att göra.



det e snarare en önskan, jag vill inte att du säger åt jennie/ilyn att gå vidare, att du förstår att det e svårt men att hon måste etc, tycker mer att du ska vara neutral och låta hon själv tänka utan att nån knuffar henne åt ett håll.



du vet inte hela historien mellan henne å mig, du vet troligen bara det lilla negativa om mig, från hennes synvinkel.

jag älskar henne mer är allt på denna jord, å hoppas å ber varje dag att hon ska komma tillbaka, väldigt snart.

jag klarar mig seriöst inte utan henne, å ja tror att hon kommer sakna mig för mkt snart å komma tillbaka om inte folk säger åt henne att släppa mig, så jag ber dig, gör inte det.



om du ska svara så kommentera detta inlägg du med, så kollar jag det med jämna mellanrum



mvh ilyns nicklas

2010-11-22 @ 04:26:02
Postat av: Mickis

heej på dig du :)



Ja random inlägg kan man lungt säja, men men :)

Bättre än ingenting alls.

Först så ska jag säja, att det enda jag ville vara att hjälpa henne. Inte välja sida eller någonitng. Självklart att det är jobbigt för henne att välja sid mellan er två, för ni verkar vara underbara båda två.

Jag försöker verkligen inet pressa henne till någon speciell sida eller någonting.



Jag har bara lyssnat på hennes veriaton, eftersom jag inte har hört någonting alls från dig förns nu.

Så hade jag ingen anning, men att du fortfarannde Älskar henne är ett stort plus. Så det som igentligen behövs för er två, eller vad jag tror iallafall. Missförstå mig inte nu.



Är att ni pratar med mm. Och bara går igenom allt, för ni ahr ju varit ihop så läneg coh ni betyder så mycket för varanndra.



Men det enda jag vill är att hon ska må bra och inte må dåligt.

För att jag är hennes, vänn och vill visa för henne att jag finns hos henne.

Jag stöttar henne när hon är ledsen och allt.

Efetrsom jag inet vet allting så borde jag kanske inte utala mig.



Men som jag sa innan så vill jag bara trösta och finnas där.

Så ja :)



Men tack för att du kommer till mig coh förklarar detta då kan jag tänka mig mera för och så :)



Ta hand om dig!

Kram !

2010-11-26 @ 22:57:10
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0