I did it

hellye :p Jag gjorde det Jag GJORDE DET!!! haha xD
Jag åkte fritt fall kan ni fatta. ´Det har jag tänkt att åka nu i 4 år och nu gjorde jag det. Är så stolt äver mig själv :). Jag var på grönan idag med Hilda, Maria och Elin :D ja vi hade det riktigt najs, jag har åkte typ precis alting där nu utom Tilt. Jag är ganska sugen på att åka den men skit samma :p haha =)
Ja  ska väll dit flera gånger, typ hmm med 3 pers till plus familjen så kommer vara dära mer aoch då kan man åka mera :D haha x)
Ja detta var ett konstig inlägg men var bara tvungen att skriva att jag åkte Fritt fall :D
Ska snart ut och jogga

puss <33



kärlek till folket :D <33

:D <33

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

SV;

Haha ja självklart kan headern vänta, orkar ändå inte göra den nu ;)

Asså mamma vill inte att jag lägger ut mitt mobil nummer och m.m på internet, haha så jag skriver mitt nummer där man skriver sin e-post adress så bara du kan se det ;)

ps: ge inte ut nummret till någon , haha ;))

2010-06-22 @ 18:44:45
URL: http://butterflyfly.blogg.se/
Postat av: jennpenn

hihi de betyder att du åkt uppskjutet va? :D:D de är fan de bästa som finns (a)

hihi, har du börjat jogga nu? :D <3

2010-06-22 @ 18:58:45
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: bella

sv: Haha okej, tycker bara jag ser trött och solbränd ut men men ;)

Jaa det måste vi verkligen! Vi får höras på sms eller något :)<33

2010-06-22 @ 19:08:47
URL: http://isabellaerikssons.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Vad kul att du åkte fritt fall! Jag hade tänkt fråga dig om du ville gå på grönan när vi skulle hitta på nått, men du kanske vill göra nåt annat eftersom du precis varit där.

Jag har tänkt träna en del i sommar så om du har lust kan vi träna tsm nån gång. Men det kanske du inte vill, för det är ju det enda vi gjort tsm! ;D haha Men det skulle kul ändå! :D

2010-06-22 @ 21:34:52
URL: http://www.doubblej.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0