kanske eller hmm

hellue lite typ nattbloggning men men ;)
haha skulle igentligen vara med jessi imorgon som jag sa från början men, ska inte det.
Ska vara med Mira istället tror jag :D ska typ kolla på bio eftersom det kommer vara fult och grejs överallt.
Eller det kommer vara fult väder och victoria gifter sig. Jag är glad för hennes skull men samtidigt så tycker jag att det är lite för överdrivet. Men hon är ju en prinsessa plus att det måste vara 4 gånger så jobbigt för henne som dras med alla papparazii och tidninagr och interjuver. Ja allting :)
Nu ska jag fortsätta kolla på min film :P

puss

trailer till kommisare späck. den äger :D

Kommentarer
Postat av: jennpenn

hurru ha inte för stora mål, gör som jag, sätt upp ett mål på 1-2 månader, då kan du faktist fixa de på ett bra sätt, ät mindre ( inte för lite men mindre måltider. ) ta inte mer bara för de är sådär super gott utan håll dig så du är mätt men inte jätte mätt och inte hungrig :)

sen träna, ut och spring, gymma, fick en del styrke tips av min kompis som tränar 4-5 gånger i veckan, jag kan ge dig dom ifall du vill ha :) <3

2010-06-19 @ 00:16:56
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: Ellen

Veckans blogg hos mig nu! Skulle vara jätte kul om du ville vara med :)

2010-06-19 @ 00:44:51
URL: http://justellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0