sol!!!

hellue hellue :D
haha det är sol ute, liksom det har avrit skit kallt och fult väder i flera dagar men igår så sken solen upp. DEt gjorde alla glada till och med mig ;) Jag ahr mått väldigt dåligt nu i några dagarr. Min egen syn på mig själv är inte precis bra. Den är så dålig så jag inte riktigt vet vad. När jag är med mina vänner så mår jag bra, men mår ännu bättre när jag är i hallen och får träna. När jag får göra det som jag älskar så glömms alla bekymmer och jag abra kör på. Nu är jag typ borta från gympan i 7 veckor. Den 31-4 så åker jag på gympa läger

Men detta sommarlov kommer få mig att tänka, jag ska tänka coh reda ut alla mina bekymmer redan nu. Då kommer jag tillbaka till skolan och aallting kommer vara perfekt.
JA vi får se.

Nu väntar jag på att Hilda ska komma så att vi kan gå ut i solen och steka.
puss puss.

¨
älskar er alla ;)


jag och alina :D haha jag i grå alina på andra sidan :)


haha jag och alina i jetline :D



lite blandae bilder från grönan och andra grejer :D

popexpressen xD

yey popexpressen :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

SV;

haha okej vad bra Xp

Ah jag vet det, minb akompisar kallar mig för det så det fick bli det namnet i headern ;)

2010-06-17 @ 11:26:12
URL: http://butterflyfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0