varm dag

hellue idag har det varit sjukt varmt. Speciellt mitt på dagen :D haha  typ vid tolv så var det sjukt varmt, jag ahr legat på stranden i fem timmar idag och man blev väldigt bränd men också. Fy fan jag serut som en kräfta, haha det bränner i hela ansiktetoch mina armar är inte bruna nej röda. Men men det spelar väll inte så stor roll. 

Jag blir så arg varje gång jag ser en klocka. Liksom hallå nu skulle jag sitta i en bio salong och antagligen se på neew moon och sedan eclips. Asså åå jag bli gråtfärdig, varför fick jag inte. Jaga hr flera kompisar osm är där nu och kollar demär 96or eller yngre åå!!!!
fan fan fa jag ville så gärna och ahde sett framm imot det. Personen jag sulle gå med tog med brosan istället. ... verkade inte ens besvärad eller asså typ lite ledsen över att jag inte fick. åå jag är bara så arg på alla folk som är så konstiga nu. det är jättemycket som snurrar i mitt hucud och allt är så stört. Folk som sviker, dem är dryga, dem gör vierda saker och allt cpar sig.  jag orkar bara inte. Ska försöka glömma allting men det går ej.
Denna sommar ska jag glömma allt och göra en skit bra skolgång sen :D
Ja nu så kollar jag på Eva och Adam med lille syrran s vi får se hur det blir. Den verkar inte vara så bra men men :D
haha puss puss



haha linje stolt :D


haha så röd :)


haha röd men kolla på hjärtat. Bär alltid det halsbandet, :p


Kommentarer
Postat av: Celina

haha vilken rand XD

vet inte hur det blir :S min kompis tappade bort biljetterna så ska in och fixa nya imorgon , får se vilken biostad det blir då! Vilka ska du själv gå på ? :P

2010-06-29 @ 23:57:17
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Caroline

svar: haha gör det :)

2010-06-30 @ 00:13:42
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: jennpenn

klart de går att ornda :D

haha låter super bra :D ska också till stockholm sen! och gävle och sånt, najsnajs :)



<3<3

2010-06-30 @ 01:53:41
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: Patrik

sv; jag bor ute i skogen och har en älv på baksidan så jag kan bada när jag vill men det var lite sent och extremt med mygg XD

är 16 blir 17 i november =)

2010-06-30 @ 14:32:57
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja, det kan vara lite jobbigt ibland. Dom andra barnen har jag fått på vintern och det är en nackdel i sej eftersom det går ett virus (rs-virus) som e farligt för bebisar innan dom blir 3 månader. Så då har jag inte kunnat gå ut med dom så mycket första tiden. Men det kan jag nu. Slipper man att känna sig instängd.

Bada vill jag inte göra då man inte vet hur vattnet är. Dom har börjat slarva mycket med provtagningar och så. Och nu när jag inte har så långt kvar så är ju risken att jag kan ha öppnat lite med och då är det ju inte så lämpligt att bada.

2010-06-30 @ 15:30:18
URL: http://marinasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0