i don´t have time for this shit,

Ja det är så allt ligger till just nu.
Jag ahr inte tid för allt skit som jag måste/ håller på med i mitt liv. Eller allt är ju inte skit och dö tråkigt men allting är inte heller jättekul. Ja jag måste göra klart min engelska till på torsdag och imorgon så ska man liksom ha bild och sen på torsdag så har man lite tid för att plugga, för att vi har idrott och inge mera. Jag ska hinna fixa min spanska och svenska och samtidigt fokusera på Matten, det är väldigt mycket för mig på en gång. Jag ska samtidigt kunna fokusera på min träningar för på Onsdag och Torsdag ahr vi utagning på vem/vilka som får köra dem olika varven. Visst det kan ändras men man vill ändå kunna slå sig in på vissa varv. Eller alla 4 varav j av 6 vill jag vara med på plus dans.
idag ahr man plugagti skolan, hann skriva färdigt min tekniska rapport, gjorde klart min labb och fick reda på precis vad jag skulle  göra i engelska och svenska. Så nu är det väll bara att sätta igång.
Tror att det blir plugg av Engelska ikväll men är inte helt säker, vi får se hur mycket jag orkar.
Ska ta och leta reda på min kära mobil som ligegr någonstans, sen ska jag väll hämta något och dricka och sen får vi se.

Godnatt på er alla när det nu blir.

Ja puss och kram skummbannan. ♥♥


sexig bild på mig :p


mitt liv är mitt

hejsan

ja idag har man varit i skolan och även varit i riksdagshuset.
Det var väldigt najs, jag trodde det skulle vara sjukt tråkigt men det var riktigt kul.
Vi fick representera ett parti och sen så skulle vi diskutera och debbatera om olika frågor.
Jag blev ordförande och fick leda hela diskusionen och jag som ahtar att prata in för grupp :S
Men det slutade med att jag stod och prata in för alla i mikrofon, så stolt ;)
Ja träningen gick ganska dåligt eller jag hade så sjukt ont i huvudet och har det fortfarrande så det var ng därför.
Vet inte riktigt om jag förtjänar den där pltsen som jag har, för känner mig så dålig jämfört med alla andra.  Liksom Cattis gilalr mig och tycker jag är bra nmu, men min förra tränare Tove avskydde mig och gillade inte alls min dans. Så eftersom Tove tyckte jag var dålig och Cattis tycjker jag är bra så vet jag inte vem jag ska lita på. :S
Men det löser sig nog, dem ska berätta denna vecka vilka som ska dansa och även i redskap vilka som ska köra. Det gälelr att köra ordentligt denna vecka.
Nu ska jag gå ner och hämta vatten och sen ska jag kolla på Oc i typ  en til två timmar.

puss och hej <33


Katrineholm 2009





förvirrad

hellue.

Detta klockbyte gör mig så sjukt förvirrad :D
Nu så var min klocka på datan elva och på trodde jag att min klocka gick fel och min mobil stod på tio och ja ba vafan är klockan igentligen. Men den var tio :D.
Det gick inet så bra med pluggandet fick så sjukt ont i huvudet och vi hade inga alvedon hemma så jag sket i det.
Jag skrev iallafall 3 stycken dikter till min svenska så då är det klart.

Hitatde sjukt gammla bilder på mig eller från typ 4-6an :p haha ja denna kväll tillbrinags frammför datan och tvn.
Ska hämta lite vatten och chilla lite.

puss puss ♥

från typ 5an



Det här är nog somamren från 4-5an



sexan :p


Sexan :p


sommaren 2008


no water

hejsan

jag och emelie  vi var  bäst som  musik skötare. Vi gjorde inte ett enda misstag och alla tyckte vi skötte ljudet perfekt. ja vi kan lätt tänka oss göra det flera gånger ;)
Det fanns inge vatten i hallen idag heller, vi får hoppas att dem fixar det tills imorgon för annars blir det inge bar för dem som går i skolan.
Ska at mig tur med lite plugg nu, det blir nog svenska och engelska. hade tänkt göra färdigt några av dem stegen så jag ligger lite före :p

Så vi hörs senare.

bye babes ;P <3

14 av 17

hääj

Idag ahr amn avrit i hallen typ hela dagen, eller jag åkte ditt vid sju och komm hem vid typ tre, men ändå.
Våra tjejer tävlade mini dm eller några av dem iallfall, dem komm på 14 plats av 17 lag dem avr super duktiga. Dem kanske inte låter så bra när man läser vilken plats dem komm på men dem hade aldrig tävlat på sådana saker så det var bra plats för ett första försök.
Imorgon ska jag och  emelie sköta musiken i hallen typ från 8 till 16. Ja vi får se hur det går, liksom tänk om vi sätter på fel låt eller skivan inte funkar. Jag skötte musiken på någon fristående tävling förut så det går nog bra. Vi får ta det som det kommer. juste vattnet funkade inet idag i hallen helelr, eller dem ahde grävt av ett av våra vattenrör så det komm inget vattern någonstans. Vi hittade ett ställe i hallen där det komm vatten ifrån ochd et var en städskrubb. Funktionärerna sprang där med hinkar framm och tillbaka. Hoppas att det är fixat tills imorgon.
Nu blir det Oc och typ te eller glass har inte riktigt bestämmt mig. Vi får se haha. jag är så sjukt trött så kommer nog somna direkt.

puss och godnatt på er alla.


jag och emelie :p

skaka av mig allt.

hellue

idag var sista dagen på praoen kommer sakna alla sköna människor på svallings.
i love them :p Men jag kommer åka ditt flera gånger så allt ordnar nog sig.
Efter gårdagen så vet jag inet hur jag mår,  imorse så låg allt som ett täcke över mig och jag kände bara för att gråta. Visste inte för vad och allt blev så fel. Men jag vet inte nu har jag pressat det långt inne så vi får se hur det går. jag hoppas att allt löser sig för att jag vet inte om jag orkar med allt skit. Eller igentligen är det inte så mycket allting handlar nog om mig själv. jag ahr för höga krav på mig själv, jag gilalr inte mig själv, jag vill ändra hela mig fast ändå inet för då blir inte jag ja och så vidare. Efetr mina kompis tips att jag ska skaka av mig allt och sen at morgon dagen som den kommer.
Jag tror att jag får göra så. inte tänka på någonting bara vara jag  och leva livet.
Mamma och tanja kommer nog vid åtta hem med thai mat till mig och pappa. yammi.
Nu blir det andra avenyn och sen oc.

Juste ni måste rösta på mathias ikväll i lets dance för han förtjänar att vinna :D

puss ♥♥


life its hard just live with it

hellue

hemma från träningen.
skrev ett långt inlägg igår men datan dampade och allt försvann :(
Ja men nu ska jag berätta lite om min dag idag.
Började 10 =) så najs med sovmorgon.
jag gjorde lite röror och topg några kunder inte så mycket mer.
DEn första kunden jag skulle ta själv den pratade engelska, jag förstod vad hon sa men var inte så bra på att formulera mig men allt ordnade sig tillslut.
Ja tränineg gick helt åt helvetet rent utsagt.
Ja jag skulle först köra hnadvolt skruv men störde mig skit mcyket på en person som satt på läktar.
Sa det till min tränare och allt fuckade loss. Jag fick skäll och jag tänker fan inte stå och at skit i ansiktet så jag säjer imot och ja allt blir stört. Liksom jag attr inte skit från någon som alltid ska ha lätt osv.
Ingen ville lyssna på mig, jag gick iväg en stund var lite för mig själv och allt kändes bättre.
På hopp gick det sådär störde mig fortfarannde  mwen körde iallafall ett överslag och 5 sträckar och 2 skruvar.
Imorgon så börjar man elva :) yey.
Ska kolla runt lite på internet nu får se vad som händer senare.

puss




bussen

hellue
Idag 3 prao dagen.
Det gick väldsigt bar idag förstörde inget eller något sådant.
Men min buss gick sönder påvägen hem åå!!
Ja nu så ska jag ta bussen till träningen som går 45 så ska åka iväg snart :p
Jag mår väll sådär nu, sitter här med gulasch soppa brevid mig och vill inet äta, vet ej varför.
Ingen matlust.
Får se hur träningen går, det kanske blir 1½ skruvar igen :)
Ska möta upp hannah bejb  på bussen så åker vi tilsammans.

puss <33

jag fattar inte!

hejsan alla söta.
Ja idag så avr det jud en första prao dagen för mig =)
Gick upp ahlv sex för att at bussen som gick halv sju.
Komm till jobbet fick kläder och så vidare, det jag fick göra idag var skära grönsaker värma mat, göra latte
och så vidare. Jag förstår hur man tröttnar på allt det där efetr ett tag. Samma saker varje dag, servera plocka bort disk och så vidare.
Jag lyckades hälla oliv saft på hela min tröja, för jag bärde en jättestor konservburk med oliver och
ba ja det skulle vara roligft om jag tappade den här. Då spiller man ju självklart på sig själv och golvet, men oliverna klarade sig.
Vi får se vad jag ska göra imorgon.
Jag ahr klagat ganska mycket på bloggen, emn jag skriver det jag känner och tycker så läs min blogg och avguda den som den är eller skit i den helt.
Som Älska mig som jag är eller lämna mig ifred!
Den som inte vill aceppterar mig som jag är ahr inget emr att göra i mitt liv.

Nu blir det Oc  i  sängen och dricka te :)
Ja denna nyttiga vecka har gått bra hittils, får se hur det fortsätter, jag ska ha min drömm kropp  snart !

Puss



Jag och Zara :D när vi v<r typ 1 eller 2 :p <33





nytt

helli hallå.
Sitter här i min sexiga pyjamas :p Ja  det är en stor tröja med ngt tryck på och sen mina hello kitty shorts :)
Har precis tagit mig en varm och skön dusch. Märker att idag kan ajg inte stava eller prata. Jag skriver fel hela tiden och säjer konstiga saker :p
Jag och mamma har möblerat om hela mitt rum =) Mamma komm och hjälpte mg sen när jag började få ont ir ygegn :D
Ja nu ser rummet mycket snygagre ut och renare. Det kändes som om vi skulle flytta när mitt rum var nästan tomt. Men vi lär ju inte flytta förns  jag är 19 eller åtminstonde jag.
Ska krypa ner i sängen och kolla på Oc. Imorgon så blir det prao. Jag tar bussen här ifrån som går 6.27 så ni får alla ha en bra dag imorgon och ikväll :)
Puss och kram <3

FÖRE




EFTER


Älskar denna sak i mitt rum =) Man kan inet leva utan musik :) <33

Det snurrar bara runt

Jag vet inet avd jag ska tänka eller göra. Mina kompisar dem pratar om att dem har rökt och druckit och så vidare. Dem pratar om hur det är och varför man gjorde det och om dem ska börja igen. Jag känner mig som en liten tönt som inet ahr gjort något. Mina föräldrar säjer attd em är väldigt stolta över mig att jag inte ahr rökt eller något och att det är så dem har uppfostrat mig. Men  nu känenr jag att jag kanske faller för grupptryck eller jag vet inte. För typ jag vill inte men andå så vill jag testa. Det kan avar för att andra ahr gjort det och ej jag, men det ser så äckligt ut, är äckligt och luktar verkligen skit. Ska man testa att dricka eller ska man ej.
Jag tror att jag ahr tillräckligt med självkänsla så att jag gör nog inte det.  jag ahr aldrig varit en person som faller för grupptryck och vi får hoppas att nu inet blir den första gången, jag faller för något sådant.
Alla dessa tankar snurrar omkring hos mig och gör mig helt galen. Men ajg tar nog dem rätta besluten sen.

Nu blir det OC  och sen sova, är så sjukt trött jag har ju bara sovit 2 timmar :) <33

puss♥
http://www.nyfikenvital.org/files/images/cigarette-on-stone.jpg http://www.kalorier.org/wp-content/uploads/kalorier-i-alkohol.jpg
http://smokefreewic.com/smokers%20lungs.jpg

Dygnade

hellue hemma från emelie nu :)
Vi ahde det så najs :)
vi spelade spel kollade på skräckfilm åt mat, snackade skit, dansade och lite allt möjligt.
Det var sjukt kul, jag älskar att saker med tjejeorna och att umgås med dem överhuvud taget.
Jag Mandiz och Lisa vi dygnade, haha ja det betyder att vi gick uppe i ett helt dygn utan att sova.
Vi gick upp halv sju på fredagsmorgonen och gick och la oss typ sju nu i morse. haha så jag har sovit totalt 2 timmar :) jag sov från 07.00- 09.00. Ja Emelie och Mickis skulle också dygna men dem somnade haha.
Jag, Lisa och Manda vi ritade på alla som sov och det var så roligt, för att vi andvände en flytande eyeliner och den kittlades så dem drog i ansiktet och blev helt svarta.
Nu så kollar jag på Oc  jag har börjat om så nu ska jag kolla på säsong 1 2 och 3. Det är en sådan jävla bra serie, fast den går inte längre den baar måste ses.
Halv fyra så blir det dansträning får se hur det går.
Ni får ha det så najs så länge så höres vi senare.


kisses♥♥

Bilderna får ni senare :p <3

party

Ja snart så ska man gå ner till emelie med madrasser och saker.
Emelie ska nämligen ah party ikväll för hon fyllde ju år igår om ni kmr ihåg det :D
Ja jag olivia har köpt lite presenter till henne men kan ej säja nu för tänk om hon läser och då
skulle allt bli stört.
Har precis kommit hem från handen med Jessi och det var så najs där. Blev sjukt glad av att se henne för att ja det var bara ås kul. Har känt henne sen förskolan och liksom att inte träffas så ofta betyder så sjukt mycket när man väl
kan ses. Men vi ska försöka ses lite oftare =)
Ja nu ska man väll fixa sig.
Vi lär inet höras mera ikväll men imorgon maby om man orkar :p

puss ha en bra fredagskväll ♥


Jessi baby <33

party

Ja snart så ska man gå ner till emelie med madrasser och saker.
Emelie ska nämligen ah party ikväll för hon fyllde ju år igår om ni kmr ihåg det :D
Ja jag olivia har köpt lite presenter till henne men kan ej säja nu för tänk om hon läser och då
skulle allt bli stört.
Har precis kommit hem från handen med Jessi och det var så najs där. Blev sjukt glad av att se henne för att ja det var bara ås kul. Har känt henne sen förskolan och liksom att inte träffas så ofta betyder så sjukt mycket när man väl
kan ses. Men vi ska försöka ses lite oftare =)
Ja nu ska man väll fixa sig.
Vi lär inet höras mera ikväll men imorgon maby om man orkar :p

puss ha en bra fredagskväll ♥


Jessi baby <33

natti

ja man är ej trött, men mamam tvinagr mig att sova plus att kommer nog inte få in mer i hjärnan just nu, men vi får se hur det går nu på morgonen :p ja för det är Fredag idag :)
Jag kommer blanda ihop trippel alliansen och trippel entenen sen axelmakterna och alliansen.
Ska kunna namnen på alla dem och jag blandar ihop allt.

Ses pöss ♥♥

tjäna pengar på din blogg

Annonser från BloggPartner


Bli medlem på denna sida och tjäna feta pengar för din blogg :)

Så najs :P <3

Punka!!

Haha nu är man hemma :)
Ja jag ahr ju avrit på träning nu ikväll och gissa vad som hände påvägen hem =)
Mamma körde på typ vägkanten eller något så vi fick punka, lyckade vi är :p
Ja vi avr precis utanför kunskapsskolan så vi åkte in där och fick vänta på pappa.
Det blev ett litet äventyr på vägen hem men nu är allt okej.
Dags att ta itur med No och So jag har prov imorgon och nu jävlar ska man få VG!!
Vi hörs när ajg går och lägger mig :)

puss♥♥


Grattis <333

Godmorgon på er alla.
Ja idag ahde jag lite sovmororgon för att jag har idrott direkt på morgonen :D
Ja Ville bara säja grattis till världens bästa emelie. Emelie Myrdal fyller 14 år idag så alltså
blir hon fjortis!!! hahah XD Grattis gumman älskar dig.  besök hennes blogg och gratta henne http://myrran.webblogg.se/



snart träning

hejsan alla glada.
Snart drar jag på träning, väntar bara på att mammi ska komma och sen så åker jag.
Idag blir det tävlingsträning och ja hoppas att det går lika bra som förra veckan och att det
inte blir något gnäll från mina kamrater. Dagens mål är att stå i min 1½ om det går och det får vi hoppas
ja annars så kör jag väll bara på.
Joojo var här efter skolan vi satt vid datan och snackade skit. Det är så skönt att bara kunna prata med sina kompisar, om vad som helst. Bilderna från igår får ni ikväll. Vi höres och synes snart.

pöss♥♦

tv

Nu är man färdigt med allt plugg eller nästan.
Tjejorna har dragit hem och vi hade en sådan sjukt mysig kväll.
Det blev både plugg, snacka, bak och massa bildtagning.
Både jag och Fiah lekte med kameran och fotade massa.
Ja vi bakade kladdkaka och chokladbollar. Fiah min syrra och mandiz åt upp halva.
Så ja den var nog god, jag vevt ej för smakade aldrig.
Ja nu så ska jag kolla på despret housviewes och sen blir det cogar town plus plugg.

Bilderna kommer senare i ett collage om jag orkar :D

pöss ♥♥

pluggkväll

Godeftermiddag på folket :)
Ja nu sitter man här med blöta strumpor och vindruvor.i örorna så susar det massa bra musik och jag sitter och kollar på busstider. Ja Manda tar väll snart bussen hit och sen så kommer fiah över när jag har messat henne. Vi ska ha en plugg, tjejkväll har jag bestämmt att det får heta :) . Vi får se hur mycket vi får gjort men jag ska försöka få massa gjort, för Fiah fick mvg på provet och manda mvg - och jag fick G- sa Jonas :p Så asså ej godkänt haha xD Men dem ska hjälpa mig så att jag på fredag kan alla frågor och kommer få vg. För att Det enda jag behövde göra var att ha alla rätt på G frågorna och skriva ganska bra i Vg delen så kommer jag få VG. I no så fick man G+ så man behöver bara ha några till rätt så fixar man allt.
Nu ska jag messa fiah, och chilla lite tills dem kommer.
Vi får se hur mycket jag uppdaterar under kvällen,

puss ♥



Bjuder på dem :)


Tummen upp

Hellue :)

Dagen idag har varit helt okej :)
Fick bara lite panik över so och no men annars så är allt toppen.
Fick reda på att jag har förbättrats massa i engelska och ligegr nu upp på Vg nivå =)
yey äntligen :D

Dagens +  Att jag ahr blivit mycket bättre på engelska :p
Dagens - att jag måste fixa so och no i slutet av denna veckan.
Jag måste få vg på båda proven  och det är typ aaaa stresss!!!.
Får se hur jag klarar denna vecka. Nu blir det träning

pöss ♥
http://www.so.sekotomteboda.se/bilder/stress_MN_2.jpg




varför!

Varför ska just mitt liv vara såhär?
Hur kommer det sig att jag är den där tönten i skolan som är för snäll och allt. Jag undrar hur jag skulle var om jag avr den där populära tjejen som alla ville vara kompis med? Mina kompisar säjer att dem inte skulle gilla mig då, för då skulle jag inte vara jag. Jag undrar ofta varför folk gilalr mig och vad dem gillar med mig? Man skulle lika gärna kunna hata mig och inte alls vilja vara kompis med  mig. Det är så orättvist att vissa personer är den där som alla följer egfetr och vill vara med. Att vissa är den där söta tjejen som alla gillar och vill vara med. Jag ahr månag kompisar som är speciella på sitt sätt, men jag då? Jag är inte speciell om jag frågar någon varför dem gillar mig. Så får jag ofta till svar att jag är snäll och söt. Det är ingen personlighet, ååå !! Jag kan tydligen aldrig nöja mig med någonting!
Jag vill ha allting som alla andra har. Jag vill ha den personens kropp och personlighet, jag kan helt enkelt inet nöja mig med mig själv. Jag blir så trött när alla smala personer säger att dem är tjocka, hur känner jag mig då? Liksom när folk som är smalare än mig ska banta, då gör jag det ändå mer. Ja men livet kan inte vara perfekt, även om man skulle önska det.



hannah och jag i höstas Gammal bild (driver :D <3


fel på svenska folket

Seriöst vad är det för fel på svenska folket nu för tiden?
Dem senaste 2 åren så ahr bara fel bidrag vunnit. liksom This is my life, vafan nu måste ni skoja. En tjej som är 18 har inte ens gått klart skolan, hon kan inet sjunga, hennes röst låter som en jävla vibrator.
Åå nej det är inte helt okej att fel bidrag vinner :)
haha jag själv röstade på Eric, ola eller salem.
Ja Eric är så jävla snygg och det hände så mycket olika saker i hans nummer plus så jävla grymm på att dansa :)
jag satt där i fotöljen i vårat avrdagsrumm och ba åå tänk om jag kunde dansa sådär :)
haha xD ja jag är lite skumm.
Anna´s låt var bra men inte hon och hennes röst.
Ja vill dem skämma ut sverige så vill dem.
nu blir det the vampires diary :D

puss ♥

hennes låt bra men gillar inte hennes röst


Eric <33
Ni måste kolla på detta klipp =) Love him :p <33



13/3

helli hallå !
Det ända jag skriver om på min blogg är mig själv =)
Ja men det är ju för att den ahndlar om mig och min vardag!
Denna blogg är om mig coh inegn annan förutom om när ajg skrievr om någon annan. Jag bestämmer vad som ska stå och vad som ska säja.
Nu ska jag säja lite saker som jag inte gillar.

* När ngn sviker en
*Falska personer
*Folk som snackar skit
* Bad hair days
* Att ha ont i magen
* Glädjedödare
* Inställda träningar
* Att alla saker som är goda, ska vara onyttiga
* Folk som tror att dem är bättre än andra

nu blire melodifestivalen för mig och mamma och pappa.
Syrran är hos en kompis och sover över där, soft för mig :)

see you later ♥




nu vet jag

hellue

Nu vet jag precis hur jag ska göra.
Som  jag har sagt innan så ska jag ah en perfekt figur till sommaren. Med perfekt så mennar jag hyfsat smal och sen typ ja vet inte. Men det är magen som ska ändrats på. Nu vet jag hur jag ska göra, jag ska träna massa massa och sen ska jag äta lagom mycket om träna lite till och inga gosaker alls på veckodagarna. Då kommer jag vara skit snygg till sommaren. För då kan jag gå på stranden med hannah och alla andra mina kompisar och bara njuta av solen och  mig själv.
Denna sommaren ska bli så jävla najs och inehålla så många minnen.
Sommaren 2010 jag längtar!!!
Ja imorgon blir det massa träningar.
Nu ska jag slagga så hörs vi nog kanske imorgon.

pöss♥


sommar 2009

skitungen + jag

Hejsan alla

Idag har dagen varit så seg och jag vet inte hur jag har orkat ta mig igenom den.
vi hade slöjd först och där skulle vi förbereda inför falun där vi har slöjd på riktigt.
Ja vi åker till Falun hela år 8 i en vecka :p så najs. Vecka 16 drar vi dit.
Sen så hade man elevrådsmöte sen bg och sen stannade jag kvar och plugagde i typ 1½ timme.
haha jag är så duktig.
Komm precis hem från fiah vi kollade på någon parodi på massa olika filmer. Den avr helt sjuk och inte sådär jättebra.
Men det roliga var att först när vi kollade på filmen så somnade jag =) Jag sov i typ en halvtimme fiah väckte mig, och senare somnar hon själv :p Vilken stil va =) haha xD Så vi är två bebisar som sover :p haha vi låg där och sov medans filmen höll på. så duktiga.
Nu ska jag kolla på Andra avenyn och  sen the vampires diary.

Puss ♥♥




Russin

Hääj på er alla.
Jag komm inte riktigt på någon bra rubrik så det fick bli denna.
Nu är jag hemma från en riktigt najs träning. Nu så ahr allting flyttit på utom bakåt, det känns som om jag börjar bli rädd för det igen. Men vi får ta det som det kommer. Jag försöker smita undan det just nu och kanske kan lyckas ett tag eftersom vi ska tävla om 4 och typ två dar, så gör det inegnting om jag inte kör bakåt på den tiden.
Ja man lyckades skruva på både airtrack och på hopp, så det blev en lyckas träning. Fast igår så lyckades man sträcka nacken när man gjorde 1½ skruv och tog i lite mycket. Jag flög rakt bak på ryggen och nacken flög bakåt. Jag kände ingenting då men  nu gör jag, men en smäll gör väll inget man överlever.
Fick en sådan kommentar

Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.

juste jag ska klara det, denna person fick mig att inte ge upp hoppet för jag vill ha en speciell kropp och nu fan ska jag kämpa. Om 4 veckor ska jag ha en skit snygg kropp eller en nästan skit snygg kropp för då ska vi tävla och jag ska glänsa.
I våra jävla dräkter ser man så fet ut eller det är nog jag som gör det, men ja då ska jag inte skämmas över mig själv.
Nu är det natti natti för min del. tror jag! Måste skriva lite spanska och sen sova

byee ♥♥

att man kan dömma...

hejsan

har ni sett dejting in the dark :p
Asså där är man två personer i ett mörkt rum och sen så ska man lära känna varandra ;)
Dem klämer på varanndra och gissar hur den andra personen ser ut och sen så efter några
dejtar så tänder dem lyset i rummet och då får man se  :p
Ja det visar ju bara hur mycket utseendet betyder för vissa personer.
usch det är typ det värsta jag vet när man blir bedömd på utseendet för alla personer kan inte vara hur snygga som helst. Som en kille sa på dejting in the dark, att utseendet är väldigt viktigt och vem vill ha en häffa klump  till tjej. Han tyckte att sin dejt var för tjock. Asså hon var normal. Fy fan usch . Ja men så är vissa killar.
Nu sitter jag vid datan och tv samtidigt.
Är sjukt trött efter allt som har hänt idag. Tänk att man kan bli så trött bara av att gråta.
Nu har jag krypit i mina mys kläder. mina myskläder är mjukisar t-shirt och en en munkis.

See you later aligator.


nästa begravning

hellue
Nu så ska vi snart åka hem till mormor och morfar och sen till begravningen.
Det kommer bli så sorgligt, har redan sett mig själv gråta som jag vet inte vad.
Vi får se hur det blir men vi ska sjunga hennes favorit låtar :(
Sen blir det fika hemma hos momo och mofa :p haha xD
Ja klädsel för idag är
En svart kjol från hm
En långärmad svart tröja från Gina
En väst från Hm svart
Sen svarta leggings från lindex tror jag.
Jag kommer säkert inte hitta några svarta strumpor som vanligt
så dem blir nog rosa eller lila ;)

hörs senare Puss





jag vet inte

Just nu så vet jag ingenting känns det som..
Mina betyg rasar neråt känns det som, jag kan inte nöja mig med G för det tycker jag suger. fick 4 G förra termin och jag fick helt enkelt panik, för tyckte det var så dåligt. Gymnastiken går väll sådär just nu, jag kan verkligen inte sluta jämföra mig med vad alla andra kan och inte kan. Vill verkligen inte att det ska vara så, men så är det !!
Jag har typ världens mest störda hjärna för jag jämför mig med andra vad det en gäller, jag kanske inet visar det för folk men så är det!. Jag kan typ ingenting inom skolan, typ ingenting.
Ja jag jämför mig med  folk från 9-20 om hur dem ser ut. Jag är avundsjuk på 20 årinagr för hur dem ser ut och till och med min syrra. ^hon är 9år 9 !!. Jag önskar att jag inte skulle se på mig själv så dåligt som jag gör men det går bara inte att sluta!. Jag trakar ner på mig hela tiden och det är inte helt okej men det går inte att sluta.
Mina vänner tror att jag kommer träna ihjäl mig, men vafan dör jag så dör jag men då är jag iallafall vältränad i graven.
Ja nu ska jag försöka plugga lite för imorgon så har man tydligen musikprov och ska göra projektprov 20 hmm det kommer ju gå åt helvete!!

Puss ♥♥




Imorgon

hääj och godkväll på er :)
Ja nu har jag precis duschat och ska krypa ner i sängen.
Ska inte sova än precis men nästan ;) Jag ska läsa :)
Tänkte börja läsa om alla twhigliht igen men har så många andra att läsa.
Denna kväll tillbringade man i soffan med familjen. Vi kollade på lets dance snackade mös
och hade det najs.
Så vi hörs imorgon  då :p

Goodnight ♥


one person

Det kan räcka med så lite för att man ska känna sig värdelös. Om man går ute på stan så kollar en person snett på en, det spelar ingen roll hur personen som kollade på en ser ut. Men man känner bara sig så jävla värdelös. Sådana personer som inte hr något annat liv än att kolla snett på andra, tro att dem är snyggast bäst och ballast. Det är dem som är idioter. om någon kollar snett på en så är det för att den som kollar snett,  inte har bra självkänsla på sig själv. Personen mår bättre av att gå och klanka ner och få andra att känna sig meningslösa. Om någon kollar snett på en så ska man bara le tillbaka, för det visar att man har bättre respekt och självkänsla  på sig själv. Man ska våga stå för dem man är genom att le och gå förbi rak i ryggen. om man kollar snett tillbaka så blir det att man själv är en idiot. För det enklaste är att bara inte bry sig.  För ingen person här i världen är perfekt, man blir den som man skapar sig själv till att vara. Alla är unika på sina egna sett, så låt inte någon klanka ner på er genom att kolla snett eller göra något annat.  Du är underbar för att du är du!! ♥♥


shoppa

hääj :)
ELin sitter nu på bussen påväg till handen och jag ska snart åka dit :)
Ja idag så ska jag tillbringa min dag med elin igen, vi ska shoppa lite små saker och bara ha det
allmänt najs. Jag kommer nog hem med massa hår acessoarer för det behövs. Nu ska jag gömma dem
för lillesyrran haha xD. Ska platta håret och fixa det sista lilla sen drar jag. Idag blir det nog skinn jacka ute med
en tjock halsduk. Vad tror ni om det?
Dagens outfitt

Lack leggings Gina
långt rosa linne Gina
rosa strumpor hm
rosa bh new yorker

Ja idag är man allmänt rosa :)

Puss ♥


natti

Sov gott alla söta :) <3


hörs imorgon ♥

jag är så duktig!

hejsan

Jag tycker faktiskt att jag är väldigt grymm som orkar plugga på ett lov !
haha xD Jag inspirerade till och med Elin att börja Plugga lite.
Ja nu har man skrivit klar sin tidning stolt :)
Ska kolla igenom den en extra gång och sen skicka in den till therese.
För då har man fixat färdigt svenskan och sen så är det bara engelskan och Spanskan kvar.
Fy fan för att spanska finns. Det är bra att kunna när du ska till spanien, men senare då :)
haha :) Ja men man måste ta en sak i taget.
Jag skulle verkligen behöva en massage just nu. Eller ett långt skönt varmt bad.
Det är sådana dagar som man ångrar att vi tog bort badkaret.
Jag har lyckas göra något med minn skuldra när jag körde armhävningar.
jag är så duktigt typiskt mig :)  Nu ska jag sluta babbla och hitta på något annat









puss

please

snälla rösta på muig i veckan blogg :)  hos runa http://runizen.blogg.se/
ja idag så har man varit med Elin min bejb. Ska nu skriva ut min engelska och plugga lite andra allmäna saker :p
Är det någon mer här än jag som tycker att spanska suger =)
Eller det är ju ett bra språk att kunna men svårt och ibland så tråkigt att lära sig.
Hörs senare!
Kisses♥

falun 09.

Angel

hellue och godmorgon.
Ska bara skriva ett snabbt litet inlägg för om nio minuter så ska jag gå till bussen :)
Ja idag så ska jag vara med min Ängel Elin :) Vi ska vara hemma hos henne, får se vad vi hittar på.
Men kameran är med så det blir nog lite bilder när ajg kommer hem.
sees senare

Elin <3
bye bitches ♥

why and how

hellue

Detta blir nog sista inlägget för ikväll för sen så ska man sova :D
Eller jag ska nog läsa,  för nu har man så sjukt många böcker och läsa
och inegn tid alls så det är bara att börja. tjejerna var sjukt duktiga på träningen
en liten applåd till dem :)
Det är en sak som jag inte kan förstå och det är hur den minsta av alla kan äta hur mycket som helst,
och sen kommer en större person och inte kan äta alls lika mycket. Det borde vara tvärt om. Jag tycker att
ingen person i denna värld borde bli mobbad eller retad för hur den ser ut. Alla personer är unika på sitt eget sätt.
Det är inte utseendet som spelar roll utan personligheten. Mina vänner väljer knappats mig för hur jag ser ut. Nej dem väljer mig  för att dem gillar min personlighet och hur jag är. Om någon säjer till mig att men gud Mickis varför har du väst på dig, det ser helt muppat ut. Jo jag har det för att jag gillar det, jag klär inet precis på mig efter vad tycker. För tänk om alla skulle gå med samma kläder eller skulle ha samma smak. Då skulle jag inet överleva.
Visste ni att man kan träna för mycket :) DEt hade  jag ingen anning om faktiskt. Det fick jag reda på igår, för jag körde styrka hemma och när jag var färdig så kollade jag mig i spegeln, och fy fan avd mitt ansikte såg ut!!
Jag ahde tagit i så mycket så små små blodkärl hade spruckit och jag var helt röd prickig i hela ansiktet. Lite av det sitter fortfarannde i idag. Men visste verkligen inte det, men det är tydligen kroppens sätt att säga ifrån att man ska ta det lite lungt.

Nu ska jag ta det lungt och hoppa i sängs


Godnatt och puss ♥♥


~ll~

haha ;) någons om vet vad min rubrik föreställer?
Det är bara jag alina och lisbeth som vet det :D haha xD Jag ahr så sjukt dålig humor =)
Ja nu sitter jag här i mina svarta mjukisbyxor långt turkost gina linen och en grå munkis.
Snart så är det dags att dra iväg på småttisarnas träning.  Jag mamma  och Emsi ska träna ut laget.
I ut laget så ingår typ 5 stycken från rm gänget så ska träna några i mina egen grupp. Det kommer kännas lite skummt, men dem är ju typ lika gammla som minna småtjejer. Så idag så är dem småbarn haha xD
Jag minns sist jag sa det till dem och ajg fick skäll av tränarna. Liksom dem är 4 år yngre än mig självklart så är dem små. Så onödigt att få skäll för det :)
Nu ska jag lyssna på musik och sen drar jag på träning.
see you later ♥


Me and Ella bella :D <3

veckans blogg

är med i veckans blogg på runas blogg  http://runizen.blogg.se. jag hoppas att jag kommer bland dem tio bästa. Komm inte med på nathalies blogg tyvärr. Men man kan alltid försöka senare =)

puss


fjortis !!

nu tycker jag att alla ska gratta Ellinor Hallman på hennes födelsedag. idag fyller världens bästa Ellinor år :)
Gå in och gratta henne på hennes blogg  http://ellinorsays.blogg.se för man fyller bara 14 år en gång i livet :)

Puss på dig Elli :D <333



vampire diares

ååå gud har ni sett vampire diarys, den är så jävla bra eller har bara sett 1 avsnittet än så länge.Men ska verkliegn se alla sen :D ja imorgon så lär man sitta här frammför data och sega,sen på kvällen så blir det träning med småttisarna. Ja har nu kollat på 3  avsnitt av andra avenyn, det är så jävla bra ni måste se, plus att imorgon så kommer det på tv klockan 21.00 på 1 an.  sen på Torsdag så är det vampires diarys klockan 20.00 på sexan det måste sees också.
nu ska jag läsa och lyssna på musik.

jag syrran och typ sanna nillsen tror jag :P

Godnatt  och puss på er alla ♥♥


film tajm

hellue
sitter här med en fruktigt god fruktsallad. har precis duchat av kroppen så skönt. =)
Ska nog slappa resten av kvällen, kolla på film och läsa. Först nu så ska jag kolla på alla
avsnitt av andra avenyn som jag har missat, sen vampires diary sen så får vi se hur det blir.
Den här kvällen kommer bli lung och rolig.
Hörs sen!
puss


bild  från sommras :)


vad ska vi göra :)

vad ska vi hitta på idag?
ja jag ligger nu i min  säng och skriver på hannahs laptop och hon sitter vid min stationära data.
Vi vet int vad vi ska göra idag, antingen slappa eller träna. Jag har världens lust att  gymmllet. a och srinag på maskiner och köra slut på min kropp helt och hållet för jag behöver träna, bli smalare och sen ja. jag tror inte det blir träning men då får man träna själv ikväll. Hoppas vi åker hem till hannah för pallar ej vara hemma mera :D
hörs senare

puss


01.25

varför sova när man kan avra uppe :)
ja nu så har jag och hannah kollat på 27 dresses så jävla bra ni måste se den :D
ja nu ska vi kolla på camp rock och snacka skit så vi hörs kanske senare.
puss

girlnight

hellue

nu så sitter jag och målar naglarna medans hannah målar säg i fejset :p
det är så sjukt kul att se för hon typ filmar sig själv och pratar med dig :)
hon har nu målat säg som en egyptisk drottning och ser så jävla rolig ut jag dör!!!
Omg jag älskar hennes humor :D
ja nu ska jag försöka få ordning på mina naglar :D
jag  garvar ihjäl mig kan inte sluta :p
ska väll se om jag kan sminka mig normalare :D
men vi ahr kommit framm till att jag är bättre på att sminka mig och hon på
att måla naglarna. Tur för henne att hon inte får sminka säf i skolan än :)
hon kan behöva öva lite till :p

puss


slagg hos mig =)

hejsan

Nu så sitter jag här vid datan och Hannah hittade tydligen en intressant bok i min boklhylla :D Så hon ligger och läser den. Ja rubriken säger ju allt att hannah ska slagga hos mig =) yeey det gilalr vi :D Vi har precis ätit tacos och spelat wii. Wii är så jävla najs, jag älskar det spelet. Nu ska jag lyssna lite på musik och kolla hur det går för mina nerladdningar. jag vet att det är olagligt men vafan :D
nu ska jag dra.
hörs senare

puss


Godmorgon

ska slänga i mig lite frukost och sen så drar jag och Hannah till Tyresö centrum. Fråga mig inte avrför hon valde Tyersö av alla för där är vi ju aldrig ;) haha xD men hon ville typ ah ballerina skor och där rear dem ut det. Vi får se vad jag kommer hem med för något. Pappa har ej gett mig min månadspeng än. Men det får han väll lov att göra.
Dagens outfitt ät
glitter leggings hm
turkost gina linne  gina
svart tröja hm
gråa strumpor
håret är utsläppt och sen kanske uthängande lugg :)

puss


RSS 2.0