nytt

helli hallå.
Sitter här i min sexiga pyjamas :p Ja  det är en stor tröja med ngt tryck på och sen mina hello kitty shorts :)
Har precis tagit mig en varm och skön dusch. Märker att idag kan ajg inte stava eller prata. Jag skriver fel hela tiden och säjer konstiga saker :p
Jag och mamma har möblerat om hela mitt rum =) Mamma komm och hjälpte mg sen när jag började få ont ir ygegn :D
Ja nu ser rummet mycket snygagre ut och renare. Det kändes som om vi skulle flytta när mitt rum var nästan tomt. Men vi lär ju inte flytta förns  jag är 19 eller åtminstonde jag.
Ska krypa ner i sängen och kolla på Oc. Imorgon så blir det prao. Jag tar bussen här ifrån som går 6.27 så ni får alla ha en bra dag imorgon och ikväll :)
Puss och kram <3

FÖRE




EFTER


Älskar denna sak i mitt rum =) Man kan inet leva utan musik :) <33

Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: bra mickis! ;)<3

2010-03-22 @ 09:22:06
URL: http://ellinorsays.blogg.se/
Postat av: Emmi

Jag praoar på jacobs coffee, det ligger på sveavägen (=

2010-03-22 @ 17:33:23
URL: http://emmitunmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0