shoppa

hääj :)
ELin sitter nu på bussen påväg till handen och jag ska snart åka dit :)
Ja idag så ska jag tillbringa min dag med elin igen, vi ska shoppa lite små saker och bara ha det
allmänt najs. Jag kommer nog hem med massa hår acessoarer för det behövs. Nu ska jag gömma dem
för lillesyrran haha xD. Ska platta håret och fixa det sista lilla sen drar jag. Idag blir det nog skinn jacka ute med
en tjock halsduk. Vad tror ni om det?
Dagens outfitt

Lack leggings Gina
långt rosa linne Gina
rosa strumpor hm
rosa bh new yorker

Ja idag är man allmänt rosa :)

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

japp, planet gick ungefär 7 timmar senare än vad planerat... Men vi kom iväg och hade sjukt kul! Kolla in i min blogg senare där jag ska skriva om hela resan ;) kram! <3

2010-03-05 @ 14:29:09
URL: http://amawda.blogg.se/
Postat av: Tildah

lät som en trevlig dag :D <3

2010-03-05 @ 22:21:06
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0