skaka av mig allt.

hellue

idag var sista dagen på praoen kommer sakna alla sköna människor på svallings.
i love them :p Men jag kommer åka ditt flera gånger så allt ordnar nog sig.
Efter gårdagen så vet jag inet hur jag mår,  imorse så låg allt som ett täcke över mig och jag kände bara för att gråta. Visste inte för vad och allt blev så fel. Men jag vet inte nu har jag pressat det långt inne så vi får se hur det går. jag hoppas att allt löser sig för att jag vet inte om jag orkar med allt skit. Eller igentligen är det inte så mycket allting handlar nog om mig själv. jag ahr för höga krav på mig själv, jag gilalr inte mig själv, jag vill ändra hela mig fast ändå inet för då blir inte jag ja och så vidare. Efetr mina kompis tips att jag ska skaka av mig allt och sen at morgon dagen som den kommer.
Jag tror att jag får göra så. inte tänka på någonting bara vara jag  och leva livet.
Mamma och tanja kommer nog vid åtta hem med thai mat till mig och pappa. yammi.
Nu blir det andra avenyn och sen oc.

Juste ni måste rösta på mathias ikväll i lets dance för han förtjänar att vinna :D

puss ♥♥


Kommentarer
Postat av: Runa

Sv: Tack så mycket <3 Men om jag äter onyttigt så kanske jag får massa hål i tänderna "/ Usch vad jobbigt haha :D Du värkar vara så himla nyttig :P<33

2010-03-26 @ 21:30:47
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: bella

sv: hela min fredag blev förstörd för jag var tvungen att följa med till min faster typ hela kvällen, asså det kunde varit värre men det var fett tråkigt iaf ;D<3

2010-03-27 @ 10:52:27
URL: http://bellaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0