skitungen + jag

Hejsan alla

Idag har dagen varit så seg och jag vet inte hur jag har orkat ta mig igenom den.
vi hade slöjd först och där skulle vi förbereda inför falun där vi har slöjd på riktigt.
Ja vi åker till Falun hela år 8 i en vecka :p så najs. Vecka 16 drar vi dit.
Sen så hade man elevrådsmöte sen bg och sen stannade jag kvar och plugagde i typ 1½ timme.
haha jag är så duktig.
Komm precis hem från fiah vi kollade på någon parodi på massa olika filmer. Den avr helt sjuk och inte sådär jättebra.
Men det roliga var att först när vi kollade på filmen så somnade jag =) Jag sov i typ en halvtimme fiah väckte mig, och senare somnar hon själv :p Vilken stil va =) haha xD Så vi är två bebisar som sover :p haha vi låg där och sov medans filmen höll på. så duktiga.
Nu ska jag kolla på Andra avenyn och  sen the vampires diary.

Puss ♥♥




Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Vi satte på självutlösaren ;)

2010-03-12 @ 18:41:38
URL: http://emeliehb.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv; jag höll på att börja lipa men kollade med min pojkvän så han hade typ... idiotförklarat mig. xD hahah, nej men kanske inte så illa men ah. :p <3

2010-03-12 @ 19:18:04
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0