why and how

hellue

Detta blir nog sista inlägget för ikväll för sen så ska man sova :D
Eller jag ska nog läsa,  för nu har man så sjukt många böcker och läsa
och inegn tid alls så det är bara att börja. tjejerna var sjukt duktiga på träningen
en liten applåd till dem :)
Det är en sak som jag inte kan förstå och det är hur den minsta av alla kan äta hur mycket som helst,
och sen kommer en större person och inte kan äta alls lika mycket. Det borde vara tvärt om. Jag tycker att
ingen person i denna värld borde bli mobbad eller retad för hur den ser ut. Alla personer är unika på sitt eget sätt.
Det är inte utseendet som spelar roll utan personligheten. Mina vänner väljer knappats mig för hur jag ser ut. Nej dem väljer mig  för att dem gillar min personlighet och hur jag är. Om någon säjer till mig att men gud Mickis varför har du väst på dig, det ser helt muppat ut. Jo jag har det för att jag gillar det, jag klär inet precis på mig efter vad tycker. För tänk om alla skulle gå med samma kläder eller skulle ha samma smak. Då skulle jag inet överleva.
Visste ni att man kan träna för mycket :) DEt hade  jag ingen anning om faktiskt. Det fick jag reda på igår, för jag körde styrka hemma och när jag var färdig så kollade jag mig i spegeln, och fy fan avd mitt ansikte såg ut!!
Jag ahde tagit i så mycket så små små blodkärl hade spruckit och jag var helt röd prickig i hela ansiktet. Lite av det sitter fortfarannde i idag. Men visste verkligen inte det, men det är tydligen kroppens sätt att säga ifrån att man ska ta det lite lungt.

Nu ska jag ta det lungt och hoppa i sängs


Godnatt och puss ♥♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv; jag tränar också det!

Vilket lag går du i?

2010-03-03 @ 23:46:53
URL: http://allasbejjbi.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv; tack så mycket! ;)

2010-03-03 @ 23:48:45
URL: http://allasbejjbi.blogg.se/
Postat av: noora

sv; godnatt! :)

2010-03-03 @ 23:57:38
URL: http://nuuey.blogg.se/
Postat av: malin

haha, ja jag vet! Tack :-)

2010-03-04 @ 08:16:57
URL: http://maliinenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0