my form

hellue hemma från träningen vi stannade på donken direkt efter blev en glass :D
Gotti gott, men seriöst detta funkar inte längre. Känner hur jag går upp emr och mer i vikt och bara skämms för mig själv. Nu är det dags att fixa detta ska nu hedan efter äta lika mycket som några av mina kompisar. Ska träna 4 gånger så mycket och bara bry mig om formen. Inte äta något annat än det som är nyttigt. Så när jag kommer tillbaka i 9an så kommer jag vara superduper snygg och alla kommer vilja ha mig :D.
haha ja tvärt imot vad det är nu.
Kollar just nu på anna travis det är så najs. Ska ut och hoppa studsmatta i pausen och sedan göra massa styrka.
Detta ska bli perfekt i slutet :p
haha.

Vi hörs imorgon kväll typ eller någonting.

puss på er :D <33


ett år sedan. Det gäller föralltid <33


spanska

Nu blir det nog sängen för min del. Jag kollar nu på oc och skrive rmin spanska. haha pappa åkte iväg och jobbade så tog hans data igen xD
men seriöst spanska suger balle. Blä blä blä. Varför sk ajag lära mig det om jag ändå inte kommer åka till spanien men men. Jag har bara 1 vecka fem dar och  ett år kvar med spanska. Det är bara att bita ihop och pina sig igenom allting. 
Man klara allting bara man vill, så det är bara att slita och jobba. haha :p
Ja men alltign blir bra, eller kanske inte men det märker man.

Ett onödigt inlägg var det här men nu blir det sängen så.

puss och godnatt :p
<33


min data har virus

hellue   sitter vid pappas laptop. Det är inte vanligt att man får låna den för man har ju en egen. Men ifall man sätter på min data så är den på i max fem minuter sen startar den om sig igen. Så har nog troligen fått virus, vilket int är ovanligt när det gäller mig :D

Idag är det morsdag glömm inte att gratta alla mammor och din egen.
Jag har varit hos mormor och morfar och fikat och nu sitter jag här i det mysiga regniga vädret. not :/
Hoppas att det blir toppen väder nu  enda tills sommarlovet och under sommarlovet.
Jag kommer nog inte troligen inte blogga så mycket. EFtersom min data ahr fått virus igen :S
haha duktiga jag :D

Allting löser sig med tiden :D

puss och kram <33


duktiga jag.

Jag är så duktig haha :D
Jag ahde ställt en kartong full med videofilmer i gången utanför mitt rum. jag tänker bara ingen snubblar på den där nu. Men det borde väll ingen göra för man ser den ju. Så då går jga in på toa sen när jag kommer ut igen så går jag och snubblar rakt över den. Skrapar i bena i  kartongen  flyger framm och välter hela kartongen. Det smäller och både mamma och syrran ba  vad är det som händer. Och ja ba oj!! haha :D Det gjorde inte ens ont. Så ser man hannah titta ut från mitt rum och ba Mickis avd gör du :) haha xD. Ja vissa är så smarta :p

Som ni läste är hannah här hon sitter på min säng och läser, hon ska slagga här ikväll najs  najs :D
Läste just om jossans arm, hon kan böja den och den sitter som berget. haha fatatr ni efter 1 vecka och 1 da så har hon inte gips och kan böja den. Så nu ahr hon inte gips på balen :D !!! haha är så glad för hennes skull.

Ja man ska nog försöka sova nu för att imorgon så är det tjejernas träning min träning och sen direkt från min träning till grillfest hos min morbror och ahns tjej.  DEt här blir nog toppen, så vi höres. Åå vad jag blev glad helt plötsligt bara för ett besked :D

haha puss och godnatt :D <3<3<33<3

http://doubblej.bloggplatsen.se/bild/filnamn-46b7bccb2f52a7c0ac9954a479a410264bfd0345bf76d.jpg/version-78cbd149ef13013d753a06b36c5b14dc/
haha  jossans blogg :D


När jag sov hos hannah sist :P

ingen rubrik

heej

Denna dag känns lite galen. jag har varit otroligt glad typ hela dagen men dock hungrig hela tiden hmm.
Ja ialfall så efter skolan så mötte jag upp hannah vid hennes skola och sen åkte vi in på en lite teater föreställning somm  var i hennes pappas skola.  Dem var fett duktiga bara för att gå andra året på gymnasiumte.  Komm typ hem för tjugo minuter sedan och nu vet vi inte vad vi ska hitta på.
Mamma står i köket och lagar mat och jag bara väntar på att den ska bli  klar är hungrig. juste blev så glad för jossans skull idag för att hon åkte till sjukhuset för att opereras  men hon slapp det och fick at bort gipset. Man ba halleluhja :D haha blev så glad för hennes skull. Ska typ vara med henne nästa vecka happy fejs :p

Ja nu ska jag och hannah hitta på något så synes latero :)

puss <33


jag :P


Blir happy

Nu  har jag pluggat lite musik. och insåg att bara av att at hjälp av mina vänenr så ahr jag lärt mig allt jag inte kunde innan. Det var inte så svårt emd intervaller och noter. Detta kommer nog att gå skit bra, så nu ska mna bara fokusera på uppdraget i kursen och att klara spanskan på måndag. Plus våran gena låt  som vi ska spela upp på måndag :S
Alllt löser sig fast i egen takt.

Fick just höra massa underbara saker om mig av mina  vänner. Det är inte ofta jag hör sådant, jag säjer mer än avd jag får höra. Så blev så glad och känner mig stark och  fick massa kämparglöd. Ska kämpa till denna termin är slut. Gå på somamrlov ah det bra njuta och sedan ska jag komma tillbaka til skolan med en posetivt inställning och massa energi. Detta kommer att gå super. Seriöst jag undrar vad jag skulle göra utan mina vänner, jag skulle nog inte klara mig.  Alla vänner man har kanske inte är så smarta och är bland dem närmaste. Men Man ahr ändå vänner som är där och stöttar än.

Vännerna som man bara är vänn med, dem finns där för att prata med  skit saker och bara vara där, så man inte blir ensam. Sen finns dem riktigt nära och dem som man känner bra. Dem gör så att man står stadigt och klara sig. Jag stror nog inte att jag själv skulle klaar mig utan dem.  Som nu ahr jag ahft det jobbigt ett tag men mina vänner gör så att jag kommer tillbaka på rätt spår och känner att jag vill hjälpa andra folk. En enda kommentar kan räcka för att någon går glad en hel dag. För vissa personer räcker det med att  dem syns att man säjer hej och frågar hur dem mår eller berömmer något dem ahr på sig. Vad som helst igentligen. Medans vissa andra kan bli glada  av att få höra en komplimang om sig själv eller typ få höra massa bra saker någonting. För genom att hjälpa andra så hjälper man även sig själv.

Det känns som om  ajg börjar veta lite avd jag vill emd mitt liv. Antingen vill jag jobab med barn.  Eller hjälpa folk i livet inte pshykolog men något liknande. Eller typ konditor gör tårtor och kakor och typ alltt.

Något sådant. Vi får  se nu ska man sova så amn orkar med dan imorgon.   Jag säjer lycka till Jossan nu på operationen den kommer att gå bar vi håller tummarna :D  Det  blir det konsert med hannah och mys med henne plus skola. Så vi hörs imorgon eftermiddag  eller något.

Ett långt inlägg emd mycket viktigt i :D



Moi and ELin :D

puss och godnatt.

explode

seriöst kommer att explodera.
Mina nerver eller jag som person klarar inte detta längre.
Har för mycket och göra i skolan plus träningar plus mig själv. Mig själv får jag at hand om senare typ under lovet eller något. Fick höra idag att jag inte har slitit tillräkligt för att få Vg i no. ahr kanske inte jobbat fullt helt tillräkligt men lagom tycker jag. Men det duger inet och läraren blev skit arg på mig. Sen ahr vi mitt betyg i svenska som är katastrof för vissa. Jag ahde typ mvg när jag gick ut i 5an men sedan hände det något. Antagligen att jag slutade bry mig om  mig själv och började bry mig om andra.

Men mitt liv kanske kommer se ut såhär, jag komemr inte komma in på det gymansiumet jag vill och kommer sluta som en fet jävla loser. Seriöst fy fan vad jag ser ut, det här är inte okej. Hur sk ajg kunna gå ut på stranden utan att skämams. DEt är samma sak varje år. Jag bara gnäller och  gnäller. Plus att mina vänner osm är smala säjer tat dem ska gå ner i vikt och då blir man bara vafan men tänk på mig då! Vad behöver inte jag.

Ja ja ha rinet tid att älta detta mera. Nu blir det pluggning till musikprov och sedan får vi se.

puss


vissa vänner är alltid där.


natti :)

ja nu blir det sova för mig.
Är så stolt över mig idag.
ha rpluggat kurs svenska och engelska så nu har man bara matte  och spanska att konsentrera sig på vilket behövs :D Bhöver lära mig att snacka i då tid i spanska på typm 3 dar eller något. = kommer inte att gå men får göra mitt bästa. ahr skrivit typ 5 inlägg på bloggen, stolt. haha så grymm man kan vara.

Nu blir det oc och sen slagg.
så puss på er så höres vi imorgon kväll.
Ska åka direkt till träningen  så blir inte något bloggande förns på kvällen
om man inte somnar. haha :p

har ni sett min fina nya header :p haha visst är man duktig.


saknar faktisk julen.


Liksom kolla detta snö och bara mys. Fast det var så sjukt kallt så man dog.

Fast nu är det sommar och det jublar vi till :p





<33
så lång tid till skolavslutningen :D

yeey

yees kan ni fatta hur grymm jag är ?
haha xD
Jag gjorde precis klar min header och den blev skit snygg :D haha blev faktiskt väldigt nöjd med den.
Den blev rosa med lite bilder på och en liten vit text på. Sen så är jag också grymm för har gjort klart alla våra instuderingsfrågor, plus att jag ahr skrivit klart min engelska och ska snart skriva klart min svenska. Då har jag bara bajs matte och spanska kvar. Måste plugga massa spanska men det är så tråkigt så man dör!!

usch fy fan för spanska. Ja men man får väll lov att sätta upp  headern och sedan så får man göra klart svenskan.
Ja det här blir nog toppen till slut,säjer vi :D. Jag som skulle kolla på oc hela kvällen inte plugga. Men måste man så måste man.
Jsute mina läsare ahr stigit idag :D yeey happy fejs fortsätt såhär.  det gilalr jag blir så glad :D <33

hörs senare och nästa gång ni tittar in så ahr jag nog en ny header :D

puss

massa plugg

hääj OMG jag har gjort typ 5 instuderingsfrågor och det var sjukt mycket frågor.
Känner för att typ  spela spel eller något nu, men jag måste skriva klart min engelska och svenska.
Sen typ plugga matte om jag orkar :D haha :p juste måste plugga massa spanska också.
Fan min tid räcker inte till :s

Man får väll lov att lösa det här på något sett, vill man ha bra betyg så vill man. jag och pappa satt just och
diskuterade gymnasium och jag insåg just att man har noll koll på det. Så jag måste nog börja fundera.
Juste ska göra om min header också om man orkar jag vill ha en sommrig och snygg på samma gång.
Det går nog att fixa för man är grym, eller inte men men.

Vi får se hur länge jag kommer att bli fast här, inet föralltid får man hoppas.
kommer att ha fyrkantiga ögon när jag är färdig :D haha xD
Vi synes

pussar / Mickis <33


skolavslutning förra året :)


usch ja jag bjuda på sig själv.

hemma

hellue idag så vaknade man vid typ halv elva.
Inatt har jag sovit jätteoroligt, ahr vaknat flera gånger och det är inte kul frö det är så svårt att somna om igen sen.
Kollar just nu på lite olika bloggar, satt just och lästes kissies blogg. OMG det är inte roligt att läsa hennes blogg för att jag ser upp till henne, åå nej jag tycker hon är en patetisk liten bitch som tror att hon är bättre än alla andra. Därför läser jag den för att se hur patetisk hon är.

GJorde precis någon tids sak så man räknar ner till skolavslutningen :D Jag måste hitta en klänning dit annars så vet jag inte vad jag gör :)

Hemma idag för attd et är hemstudiedag, och då måste man ju studera. Ska se till att plugga lite nu så får vi se vad som händer sedan.

puss och kram / Mickis <33


Oc

Nu blir det oc tills jag somnar vilket jag skulle gissa på är runt tolv.
Skulle sätta mig och plugga men orkar inte det plus kommer inte på någon bra artist/kändis att skriva om på min interjuv. Ja ja det kommer man nog på imorgon får man hoppas. DEt är ett litet krångligt steg. Men imorgon blir det massa plugg och lite bloggande. Men några inlägg hinner jag nog kasta in.
Skulle typ ah avrit emd jossan men hon skulle sy balklänning och sådant så hon kunde ej, skulle på bio med dem på eftermiddagen med jag fick inte vara inne i stan så sent för på torsdga är det skola.

Men vi höres

pöss <33


Minnen gmn haha ;)

Tjockis man var då :)


Konsert

hellue

Komm nyss hem från mormor konsert :D  Haha det är väll sådär men mormor blir så glad när jag ocvh tanja följer emd.
Plus att morfar har alltid haft mig eller gammelfarmor med sig på konserterna. Nu kan ju inte gammelfarmor följa med så då måste ju jag. Eller måste och måste, det känns faktiskt som en lite traditon.

Jaja ointressant information, efter allt som ahr hänt mig på den senaste tiden så mår jag väll sådär.

Nu blir det desperate housewifes 21-22
Sen cougar town 22.00-22.30
Sen Oc tills jag slockanr-

puss :D <33

http://www.allapriser.se/image/primary/default/1025597/fea794742b86666e6f963a14d2ea2429

Gammal gammal bild  från en av hennes konserter eller genrep.-

http://sodergren.com/kulturbloggen/wp-content/uploads/2009/05/cantemus290.jpg

Right now and forever

Right now i don´t know what i should do whit my life.
My life sucks somtimes and somtimes is it just  fantastic.
I think I am fat and then I think I am small. But hello Why should I be a small person.
i have always been the fatest girl in my class becuse everyone else was and is so small. Why could I not eb the smallest girl. The girl ho everyone wnats to be like. i have never herd somone say to med that I am beutiful or small and just wonderfool. Like I want to be like you, why should you want to be like me i am a ugly and a  fhat person.
i don´t want to here of you now that Mickis you are so beutiful or somthink like that.
Becuse you just say it becuse you are my friend. if you not should be my friend should you say to your friend look at that fath and ugly person over there. OMG how can she  have that clothes look at here.

Ja jag Vet att jag inte är bar på engelska. Men får ut mig alltign bättre nrä jag skriver sådär :p
Haha
snart dusch och tv.

puss <33

http://www.optimalpress.com/bilder/tjock.jpg

you dont I dont

Jag vet inet in eller ut.
Man vet ofta inet vem som är ens riktiga vänner innan man har lärt känna dem, det är riktigt jävla synd. För då hinner man såra någon, vissa folk kan inte ens  ge oss en chans. Dem bara tror att amn ska kunan allt på en gång och dem villa tt amn ska fölaj deras regler. '
DEtta funkar inte för mig kan ajg säja, jag blir ofta den som blir sviken, det är inet okej att vaar för snäll. Men jag kan ibland vara för snäll coh en bitch.
Jag måste skärpa mig, nu måste man bara vara stark och snäll mot precis alla. Jag ska bli den perosnen som precis alla ska vilja vara kompis emd för att jag ska vara snällast  och allting.  Jag vill inet stå där och at skit från folk men om man säjer något så blir amn en bitch och allting. det är inte alls okej.

Folk kan  inte gå och ena sekunden avra skit snäll mot en och nästa sekund dissa och skita i oss. Det är sådant osm inet funkar i längden.
jag blir ofta den som märker det för att jag tar väll åt mig oxch är en tönt.
ja tänten är här och det är jag, men det spelar väll igentligen ingen roll elelr jag är väll en liten tönt bitch  och en blandning av allt.

Jag sitter här och tänker på vår tid tillsammans.
Du var en underbar vän för mig och jag älskade dig.
Men vår vänskap är över nu, men det är svårt att fatta.
Vi som alltid hade kul tillsammans och skratta!
Varför är vi ovänner?
Jag undrar vad du känner.
Är du glad? Är du sur?
Jag sitter och undrar om du saknar mig lika mycket som jag saknar dig.
Tårarna rinner och jag sitter och grubblar över det här.
Varför hände allt det där?
Jag är beredd att ge upp,
Jag har redan fallit men hjälpande händer har hjälpt mig upp på nytt
Men jag är ändå rädd, för en tanke snurrar hela tiden runt
"Vem sviker mig härnäst?"


Vet igentligen inet hur detta ska hjälpa mig men shit the same.



Morning

Godmorgon alla söta :)

Ja ledarfesten igår var sjukt rolig. Det var synd att vi var tvungna att dra så tidigt, men mamma var trött. Plus att vi hade en gnällig lillasyster hemma.
Men folk började ändå bli fulla så ja ja.

Idag så ska man umgås med underbaraste hannah.  Ska typ hem till henne snart och sen så ska vi ikväll vid typ sju. Dra iväg på en konsert i hennes pappas skolan. haha :p
Ja det blir nog väldigt najs.
DEt är så sjukt kul att umgås med henne eftersom jag typ aldrig ahr haft tid med det. Bara för att det har avrit för mycket tränngar, men just nu så går det :)

Vi höres.
(Bilder från uppvisningen och ledar festen kommer senare. )

puss

uppvisning

hellue.
Had eju uppvisnig idag och det gick super duper eller iallfall 2 och 3.  Jossan komm ditt och tittade ocjksp happy fejs :) haha xD jag och emelie gjorde dubblaqr åt henen.
Ja nu ska jag dra iväg på ledarfest så hörs imorgon kommer nog hem ganska sent.

puss

hallen

Hellue komm hem från hallen för typ en ahlv timme sedan.
Vi gjorde lite  blixtar och satte upp lite rep.
Det gick bar förutom att dem klippte sönder våran (snygga) blixt sen. haha xD
Ja idag så mår man mycket bättre, allt har ordnat sig och ajg är lugnare och mår bättre.
Vet ni att idga avr jag i alby och gick runt med bikini typ hela tiden ahr fått bikini rand :D
haha så stolt, ajg putatde också i Elin och Amand ai vattnet. :p haha det var kul.

Nu ska jag kolla på familjen är värst och sedan duscha.

puss <33


Mina och Bellas fötter


Jag och sayeeh gör blixtar :D


aj aj armbåge ur led

hellue, komm hem från träningen för typ en tuimme sen. DEt vara bara ut i bilen up och sen hulkande med gråt mot sängen.  naj denna träning blev inet precis som man ahde tänt sig. Jag vet att allting blir inet riktigt som man ahr tänkt sig.

i slutet på denna träning så gjorde min kompis illa sig och drog armbågen ur led. Det var sjukt läskigt.  AJg tog ner alla folk ner i korridoren, ville ej att dem skulel avar där uppe och titta på henne. Men bara hälften gick ner, jag kände själv att ville inet vara där uppe.  jag pratade med alla och försökte lugna dem.  Ja alal lungnade sig och tog hjand om alla.

Sen skulle man upp i hallen  och plocka undan. Kände att tårarna avr på väg men ville ej gråta.  Tränarna såg att jag avr ledsen tog hand om mig och sen plockade jag undan.   Hon låg där på mattan, jag visste inte om jag skulel gråta eller hålal det inne, grät lite och sen höll jag det inne.
DEt gick inet så bar efetr ett taga så komm allting, vi gick upp på kanseliet och tränarna berättade allt.
Tycket så synd om henne när jag fick veta att hon ahde ont. och allting. Jag blev abar åå så ledsen för henne och allting. Vi gick ner till omklädningsrumemt och pratade såg henen åter igen på mattorna men nu med ambulans personal runt sig.

jag gick ner och grät ännu mera, det verkade inet finnas slut på mina tårar, dem bara rann och rann. Det var typ 3 pers till som grät. hennes syrra satt där uppe emd henne och jag satt här nere med alla andra. Jag är inte sådär jätte nära vänn, me ändå väldigt nära henne  för hon är en av dem äldsta.

GRåten komm tog aldrig slut och jag trodde att jag skulle dö ut.  Sen när vi gick upp var hon påväg upp på båren. När vi satte oss i bilen så komm dem ut med henne på bår efetr oss.

Såg henne ligga där, borde ha fått gått framm och sagt något men vågade ej.

Så nu hoppas jag att allat går bra, vilket jag vet gör och så ringer jag henne imorgon om hon kan prata. :D
Ja DEtta kommer ordna sig gumman tänker på dig och saknar dig. så puss p dig !!!

<333



Skola. Hellue är ...

Skola. Hellue är nu i skolan, ska lyssna på nyheterna men jag hör ingenting för att alla pratar :s. Bea pratar nu och ska hålla nyheterna snack. Det här suger :D. Ja ja,ska senare ha idrott typ softboll. Det blir kul haha lovar att jag kmr missa bollen, eller göra frivarv. Vi får se för att bollar gillar inte mig x). Nu så ska vi diskutera nyheterna så får vi se vad som händer sen. Haha alla våra lärare har typ damp igen x) Vi hörs senare. Puss <33


Genrep

hellue.
Har precis duschat och dragit på mig lite myskläder, ska ut och hoppa studsmatta med syrran. Först så måste man ta bort den snygga bullen man ahr på huvudet :D
Ja ut och hoppa sen Cougar town :D hahah.

Vi ahde genpre idag inför uppvisningen, jag gjorde dubbel till låg :). Så stolt, jag landade på rumpa en gång så snart kommer jag stå. Ja fan avd man längtar tills på torsdag då man får köra igen.
imorgon ska jag hannah och bella till forum och shoppa inför uppvisningen.
Så vi höres later.

puss <33

Sommaren 2009 bejb :D

Igelkott :D ...

p170510_12_18000 (MMS)

Igelkott :D visste ni att vi har en igelkott under våran altan nu :-) den kröp från våra grannar till oss. Denna dag har varit bra har fått mycket gjort. Jag har varit på vård centralen och sedan bakat kladdkaka. Den blev perfekt lagom kladdig och allt =) snart ska man sova orkade inte slå på datan så det blir mobil bloggning så vi höres puss och godnatt =) <33


bilder

Videorna var för dålig kvalite på. SKa fizxa en video kamer atills sommaren :D måste bara få mitt arvode först :D


tjejerna igår på fristående :)

I ledet när dem fick brons i matta


Glada tjejor.


Min träning efter igår. uppvisnings dans träning :D


killarna med sina guldmedaljer :D

tjejerna efter ingen medalj medn sjukt duktiga :D


sen studsmatts hoppnignhemma :p

nu glass med maränger

puss

tävlingar today

hääj

idag så ahr man avrit på massa massa tävlingar :D haha nej bara två men har varit i hallen från 8.00-17.20 typ. Det är tio timmar typ :) haha lyckad dag, plus att det var avrmt och fint ute, då kunde man ha avrit ute i stället. Men jag som är en träningsgalen person tillbringar den inne i en gympa hall med gymnaster :p
DEt gick toppen för killarna och jag tror att jag har kommit mycket närmare dem nu. Idag lyssande dem på mig, skojade och pratade med mig. innan typ ingenting, så det känns bra.
Dem tog guld i matta och hopp, fyra i fristående. JAg är så stolt :D. haha tummen upp för det.
Ni kommer få se en liten video sen med friståendet på. och när minisarna dem minsta dansar så söta :D.

Ska lägga in alla bilder från helgen på datan och så vidare så det komemr senare.

puss och kram <33


Killarna på TTC (inte idag)

I don´t know in or out

Jag vet inte inn eller ut längre. Just nu står jag på dagarna ler och lossas att man mår bra. Man vill inte lägga sina egna bekymmer på andras axlar och  få dem och tänka på hur jag mår. Liksom jag är jag och jag sköter väll mian problem själv skulle jag gissa. Eller jag vet inet riktigt. Just nju insåg jag att om 27 dar ska jag stå på skolavslutningen och se perfekt ut. Men hallå det är mig vi snackar om, jag kan inte se perfekt ut. Jag kommer aldrig att kunna bli smal, ingen kommer att säja till mig emn gud vad smal och snygg du är. Får ibland höra vad söt du är idag, men inget mera.

Man får väll bara acepptera att jag ser ut som jag gör. Mend et är sådant som jag inte kan göra. Liksom senast idg på träningen så dampade jag för att jag är Störst i hela gruppen. Visst det finns folk som är lika långa som mig och så men jag är mest utvecklad och typ störst på det sättet. Ja minisarna kan amn snurra och göra vad man vill med, men mig kan man inte ens snurra på en dubbel för att jag är förstor.
Jag kommer aldrig bli smal lätt och ursnygg. Jag kan bara vara så snygg jag kan och det mennas typ ingenting. Liksom kolla på mig, jag kan typ ingenting igentligen.  Jag går och ler och inbillar mig att allt är bra och jag är så snygg, men gud varför går jag runt och tror att ajg är snygg när det finns andra folk som ser dubbelt så mycket bättre ut som jag?
Ja jag får se hur det blir med min beach kropp, det blir nog aldrig av. Kommer vara en dunderklump hela sommaren men det är sådant man får leva med.

Nu ska jag sova imorgon ska man upp och tävla med kilalrna och tjejerna.
Juste tjejerna tog guld i hopp och brons i matta. SKit bar kört tjejer :D

puss


patetisk

hellue

kollade precis på när kisse var med i bellas och tyras show. Gud hon är så patetisk och det är därför somd et blir så roligt liksom. Vem kan gilla henne, kolla hur hon beteer sig. Bella försöker vara snäll mot henne och kissie bara blåser av henne direkt Bitch
ja ja nu sk jag sova imorgon är det tävling för småttisarna och uppvisnings träning för mig så godnatt.

puss

http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/89/58/63/150648/9cc560d6ebee694b
patteisk

orange blää

heej

Sitetr nu här vid datan medans min lilla söta syrra ligger och sover i sängen bakom mig :D Hon är så söt :p, när hon sover ;)
Ja nu sitter jag och bella och diskuterar färgerna som vi ska ha på uppvisningen liksom typ jag och  typ 13 andra ska ha oranga linnen på oss på uppvisningen. Sen svarta leggings och håret lite snyggt upptupperat :D . Det blir nog skita bra.  Jag komemr typ att tillbringa varenda liten ledig stund jag ahr i en gympahall. Imorgon tränar ina småttisar på morgonen sen så bär det av till träningen :D, ja sen på söndagen tävlar killarna och några andra småttisar så dem ska man också tävla. Sen träning måndag tisdag, vila onsdag träning torsdag vara i hallen fredag. Uppvisning lördag och kanske kanske vila på söndagen om inet killarna ska träna då :)

Jag lovar att jag komemr få utslag i hela mitt ansikte, ajg får det när jag är i hallen för mycket :S Det är för den dålig luften och allt äckel som är där. usch det är inte helt okej :D

Nu ska jag packa tills imorgon och prata med mina vänner.

synes och höres :D <33


mitt  och bellas fina samtal sorry för dålig bild :D


talang

hellue hemma igen nu blir det mys med familjen och kanske lite studsmatts hoppning vi höres puss <33

http://www.gb.se/images/products/stycksaker/daimstrut_lrg.gifhttp://www.soytasty.nl/catalog/images/Fanta.jpg

daim glass och fanta

hemma men drar

heej.
Denna dag ahr man tillbrinagt hemma emd min ära familj. Har suttit vid tv och kollat på film och bara slappat. Kände inte för att gör anåot speciellt. Ör fortfarannde lite småsjuk och kände bara att vara hemma och chilla. När man är hemma så ahr man tid och tänka. Tid att tänka likamed dåligt och bra för mig hmm.
Ja men tydligen så ska jag dra till tjejernas friståendeträning med hela min familj tjoho elelr inte.
Jaja vi höres.

pöss <33


Minnen :p skolavslutning 2009

Typ sjuk

heej

Vet ni att jag är typ sjuk :(. Eller asså igår så avr jag sjukt, gick till skolan man ahde feber och mådde skit. Klarade mig igenom skolan och provet. Ska bara lägga in att provet gick sådär man lär få G men hellre G än Ig :D Sen så åkte man på träning och säjer bara att feber och träning = en dålig träning och man mår bara blää. Gör inte så plus att det är riktigt farligt  för hela kropen. Men jag ville inte skippa träningen. emn när jag komm dit och fick reda på att vi skulel dansa i två timmar så kände jag att jag ville hem.

Men nu idag så är man typ förtfarannde sjuk, inge feber bara ont i halsen och lite sådant. idag blir det träning redskap denna gång. Vi ska träna inför våran uppvisning som är den 22 maj. Våran grupp kommer vara eld och vi ska typ köra massa coola volter :D haha vi ska oliak färgade linnen och trikåer håret åt alla håll med färg i och sen så ska vi dansa lite också.

Nu blir det data wen stund kanske drar till centrum senare byee <33



plugg nu hela natten lång

Hellue

Ja nu så lovar jag att jag kommer sitta här frammför datan med denna jävla So hela jävla natten.
Imorgon så ahr vi prov om Europa och massa skit, jag fattar typ inegnting. har försökt ta hjälp av lärare idag och dem har hjälpt mig till en gräns. Men nu är det upp till mig =). Haha så nu ska man väll sätta sig och göra instuderingsfrågorna plus att jag måste läsa massa. Så ska väll försöka fixa något gott och sen sätta igång med plugget. Jag ahr nu jätteont i halsen så det blir npg te med något.

synes. puss <33


TRäna träna

Visste ni att jag ska börja träna på friski och svettis?
Haha det finns ett ungdomskort där som mamma kan tänak sig att köpa till mig. då får  man gå på alla cirkel pass och gruppträningar. Man får gå till gymmet med vuxetsällkap till man är 16. Då frå man gå själv :D. Så nu jävlar beach 2010 here i come. Nu denna vecka så är det äta rätt och hård träning som gäller. Det är 23 skoldagar kvar :) haha så nu jobba stenhårt och skärpning på allt jag gör. Och om 32 dar hela dar en månad och 2 dar så står vi på skolgården och går ut åttan :D. haha vi går ut åttan, sen nian och gymnasiet shit :D haha tiden går snabbt.
Sitter nu och målar mitt hänglås i rosa blått och guldiga kanter, skita snyggt :D.

puss <33


gymm



goodi goodi

hääj!!
haha var bara tvungen att skriva så för att min kompis säjer alltid att jag säjer hääj istället för hellue eller Hej :D
haha, igår så fixade jag mitt hår :). jag slingade det ljusare och fick värsta ljusa slinga länst upp så det ser lite mupp ut, men det jämnar ut sig i sommar :) Idag så ska jag träna killarna och sen hem och plugga :(.
Ja men vill man ah bra betyg så är det plugg som hjälper. Juste viste ni att vi fick vg- i våran teknik och sen så fick jag MVG på min bild :D.  haha jag som inte ens kan rita. Hon tyckte att jag skulle satsa på det. Det tycker inte jag men men. Nu ska jag chatta lite med mina kära vänenr och sen dra på träning.

Höres pöss


sexig bild med sling medel i håret :D


resultat, ser inet så jättebra i det där ljuset men men


man ser lite ljusa slingor iallfall :)


popcorn yammi

DEt var lite bilder puss

natt

kan verkligen inte sova :). har precis suttit och gjort korkskruvar i hela håret och sen plattat ut dem igen. Vet i att jag la plattången i handen när den avr varm så har bränt mig :(. Ja nu så kollar jag på och får se vad som händer sen. Ska försöka sova får se hur det går :D. puss


min älskade hund

underbar eftermiddag :)

hellue.
idag så var skolöan helt okej, hände typ inget eller jo att  jag och tre andra blev slagen av  en sexa i ordförande valet i elevrådet. Men ja ja thats the life. plus att joojo blev så det är posetivt :D.
har haft en underbar efter middag med natta. hade inte träfaft henen på sjukt länge typ 2 eller 3 år. Det var sjukt kul att se henne  igen. jag har saknat hennes ansikte så :). Haha ja vad gjorde vi då? Ja vi fikade lite och satt och babblade massa. Hittade massa konstiga snycken och saker :D Hittade ett par sjukt snygga rosa solglasögon som jag ska köpa, när jag ahr pengar till det. juste imorgon så ska jag bleka och fixa håret.
Snart så ska jag gå ner och laga tacos till mamma och syrrab så vi höres :D
pöss


natta          jag :

natta gumman en undetrbar eftermiddag emd dig. i sommar då jävlar ska vi umgås :D <33

I try but it not work. Jag orkar no...

I try but it not work. Jag orkar nog inte mera. Allt mitt slit till ingen nytta. I börja av detta år så slet jag med vikten och Kämpade, men nu ger jag upp lätt och jag äter saker jag inte borde. Liksom bara denna vecka har jag ätit bullar plus paj. Har bara tränat på gympan inget hemma. Det händer liksom inget. Plus att alla andra är mycket smalare och snyggare Än mig. Det gör så att jag vill sluta försöka. Liksom att mina kompisar och dem som står mig nära. Dem är sjuk snygga och smala men jag då? Vad är jag! Ingenting, visst jag kanske är en bitch och idiot. Men vet inte hur jag ska ändra på det. Plus att det gör inge nytta hur mycket jag går ner, det hjälper ändå inget. Right now i give up whit everting. Orkar inte mera. Förlåt för detta inlägg men så känner jag. Puss <33


jag orkar inte mer vill inte vara kvar jag längtar efter..,.

Godkväll eller vad man ska kalla det.
sitter här vid datan i min snygga pyjamas och en stor tröja över. jag ska strax gå och kolla på Oc :D omg i love love it, det är så jävla bra ni som ej sett den, det är ett måste.
Jaja ska nu berätat  lite grejer. är så jävla trött på allt folk som tror attd em är så jävla bra. DEm kan få vilka personer som helst att följa efter en, dem tror dem är så jävla coola tuffa och balla. Alla vill vara deras vänner, men då akn dem ofta glömma folk som är deras riktigt vänner. Dem kommer krypande tillbaka till oss andra när dem ahr tröttnat påd em andra elle rinte vet vem dem ska vara med. Sådana personer hör igentligen inte hemma i mitt liv. Visst kan vara med dem och så, men efetr ett tag så exploderar jag och tycker dem är så jobbiga. och dem får en att känna sig så jävla då+ligt själv och då vill man bara försvinna ner under marken och allt.

Tycker också synd om folk som är för snälla och inte kan se andra folks brister och fel. Det är saker som jag kan störa mig jukt mcyekt på liksom jag kan se en persons brister. Man kommer och vill prata om det med någon men det går ej, för den säjer ba nej så är det inet tror att du överdriver.  är så jävla trött på allt sådant, det finns ingen som man kan beräta sådant för. AMn klassas som en idiot och tönt, tup skvallerbytat bingbong.
Jag orkar inte med det, ajag måste få berätta avd jag tycker är fel ibland. Måste också berätta hur jag känner,.
Eftersom inet så många andra personer lyssnar på mig så, skriver jag av mig här.
Ni får stå ut emd det ett tag tills jag mår bätre.

puss och godnatt.

http://1.bp.blogspot.com/_Se3db-Xv40s/SiwA_O5GPyI/AAAAAAAAAOE/te1Z6iAY2IM/s400/Brutet+hj%C3%A4rta.jpg
Mitt brutna hjärtan  för alla som har sårat mig.

http://suziluz.files.wordpress.com/2009/02/hjarta.jpg
helt hjärta för dem som älskar mig och alla som jag ölskar :D



vänskap

Du är min vänn. Du är alltd där vid min sida, du ställer upp för mig alltid.. Du får mig atta le i alla lägen, det är du som får mig att må bra. Jag kan må skit och du kan endå få mig att le. Du är min sol, min ängel och alla bar saker på våran jord. Jag tror inte att jag skulle kunna överleva utan dig. För att när jag faller så fångar du mig, när du faller så fångar jag dig jävligt snabbt. Du är allt för mig, jag skulle inte kunna stå leva elelr någonting utan dig. Först är jag ensam jag har inga vänner ingenting. Jag springer för att försöka komma bort från allt det hemska,när du helt plötsligt står där frammför mig och säjer. Vi klarar det här tjeje, jag kommer aldrig att släppa dig. ajg är alltid där vid din sida och det kommer vara vi till slutet. För att syster jag älskar idg så <33 Jag känner att sådant hära skulle få mig att må bra. Jag hör inte ofta att någon älskar mig mera än mina föräldrar, har en till två vänner som verkligen älskar mig. Men dem andra då?
Är jag bara en person som man kommer till när inte någon anna duger?
Ja det skulle inte förvåna mig!
jag orkar inte med mitt liv, bara bråk stö och skit, kan det inet hända något roligt kul och spännande så man kan släppa alla bekymmer och leva livet!!

<33



Jag orkar inte mera. Just nu så känner...

Jag orkar inte mera. Just nu så känner jag att allt är kaos hos mig. Känner för att gråta men vill inte, ingen förstår precis hur jag känner. Jag kan berätta för folk men det blir bara fel. Frammstår som en tönt och en idiot. Vissa tycker att jag är en idiot för jag snackar skit, jag förstör och allt blir bara kaos. Jag orkar inte detta mer. Visst folk kan få tycka precis vad dem vill om mig. Men dem behöver inte ljuga och få mig att Frammstå som en ren idiot. Ja ja livet kan väll inte vara perfekt skulle jag gissa. Jag borde sluta klaga om mig själv, men ja det får mig att må lite bättre. När jag skriver ner allt jag känner så får jag det ur mig mycket bättre Än när pratar om det. Så mina känslor är hur jag känner kan inte stoppa dem. Jag är som jag är antingen älskar ni mig här och nu, eller så släpper ni mig och lämnar mig ifred. Puss puss :(


alla utom jag

heej cet nu just nu så känns det som om alla tränar sjukt m,ycekt utom jag. Folk tränar på gymm simmar springer osv, jag tränar bara 4 gånger i veckan med gympan. liksom gympa är inte ens riktigt träning man kör lite väntar i hundra år, kör lite till. Det kanske är i vissa fall som man kör kör kör. Alla säjer att gympa är en ansträngande sport, det enda som tas på är låren och vaderna och hela bena. Man får sådana starka muskler men inte några andra precis.
Så jag ska börja träna extra mycket, viseligen så tränar jag situps och sådant ehmma men det suger inte. Måste träna mera, typ cirkelträning och sådant. ska tala med mamma om hon vill träna emd mig på friskis eller det blir nog jag som tränar emd henen men what ever :D
jag kanske ska få jobba extra på svalling nu innan jag sommarjobbar, då får jag extra med chas :p

ska nu lägga mig och kolla på oc, ligger nu på 3 säsongen måste köpa sista också :)

Vet att jag är dålig emd bilder, men har inte fotat några nya på senaste tiden.
Ska bli bättre med det.



<33

puss

Ska testa att mobil blogga nu =). Hoppas a...

Ska testa att mobil blogga nu =). Hoppas att det funkar. Jag ligger nu i sängen och kollar på oc. Seriöst det finns inge bättre. Ni som inte har sett oc måste se :D ska nog sova snart. Imorgon är det upp och träna killarna. Så ha en trevlig natt. Godnatt <33


<3

Jag insåg just att det finns så många personer runt omkring mig som verkligen älskar mig. jag ska inte vara prolig för att dö eller bli lämnad kvar oälskad. Jag vet inte hur det kommer sig att folk gillar mig. Seriöst igentligen avd har jag gjort för speciellt eller avd är det som är så speciellt med just mig?
jag är en vanlig tjej i 15 års ålöder, går på gymnastik. Håller inte på emd något dumt är en ängel. Har väll en sådandär klädsmak, är inte speciellt söt eller smal. så vad ser mina vänner igentligen hos mig?
Man kan inte ställa sådana frågor till dem, det låter så idiotisk och man blir så jävla arg på personen som stälelr frågan. Det bevisar bara att den personen inte fattar att man är älskad. Antagligen det jag inte gör just.
jaja orkar inte sitta här mera just nu och klaga över mig själv.

puss
<33

hallen

heej

Idag ahr jag avrit i hallen från 9.00-14.30. Jag är sjukt glad över att jag inte ahde träning själv efter jag var och är så trött just nu.
Vi ahde genrep inför uppvisningen, killarna ut och gs2 var där och körde. Jag sprang imellan alla grupper kändes det som för att tränarna räckte inte till. Men det dog jag inte av. jag har idag ätit hamburgare och pommefrittes. Sjukt gott känns som om man inte har ätit det på åratal. Det var gooti gotti.
DEnna vecka ahr varit toppen, inga sura minner bara glada och posetiva saker har kommit från mig.
Tänk om man alltid kunde vara glad, hur skulle världen vara då? ja glad men tråkig också. alla ler ingen blir sur eller arg. Då skulle det inte vara kul.
ja nu ska jag försöka installera sims 3 till syrran. Har försökt länge men det ville inte funka. Så vi får se  hur det funkar nu.

puss

<33


äkta vännskap

RSS 2.0