<3

Jag insåg just att det finns så många personer runt omkring mig som verkligen älskar mig. jag ska inte vara prolig för att dö eller bli lämnad kvar oälskad. Jag vet inte hur det kommer sig att folk gillar mig. Seriöst igentligen avd har jag gjort för speciellt eller avd är det som är så speciellt med just mig?
jag är en vanlig tjej i 15 års ålöder, går på gymnastik. Håller inte på emd något dumt är en ängel. Har väll en sådandär klädsmak, är inte speciellt söt eller smal. så vad ser mina vänner igentligen hos mig?
Man kan inte ställa sådana frågor till dem, det låter så idiotisk och man blir så jävla arg på personen som stälelr frågan. Det bevisar bara att den personen inte fattar att man är älskad. Antagligen det jag inte gör just.
jaja orkar inte sitta här mera just nu och klaga över mig själv.

puss
<33

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha oj:p men tack:p<3 o ja vi ska träffas massa i sommar! o om vi hinner innan:)<3

2010-05-01 @ 22:51:38
URL: http://nlorkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0