aj aj armbåge ur led

hellue, komm hem från träningen för typ en tuimme sen. DEt vara bara ut i bilen up och sen hulkande med gråt mot sängen.  naj denna träning blev inet precis som man ahde tänt sig. Jag vet att allting blir inet riktigt som man ahr tänkt sig.

i slutet på denna träning så gjorde min kompis illa sig och drog armbågen ur led. Det var sjukt läskigt.  AJg tog ner alla folk ner i korridoren, ville ej att dem skulel avar där uppe och titta på henne. Men bara hälften gick ner, jag kände själv att ville inet vara där uppe.  jag pratade med alla och försökte lugna dem.  Ja alal lungnade sig och tog hjand om alla.

Sen skulle man upp i hallen  och plocka undan. Kände att tårarna avr på väg men ville ej gråta.  Tränarna såg att jag avr ledsen tog hand om mig och sen plockade jag undan.   Hon låg där på mattan, jag visste inte om jag skulel gråta eller hålal det inne, grät lite och sen höll jag det inne.
DEt gick inet så bar efetr ett taga så komm allting, vi gick upp på kanseliet och tränarna berättade allt.
Tycket så synd om henne när jag fick veta att hon ahde ont. och allting. Jag blev abar åå så ledsen för henne och allting. Vi gick ner till omklädningsrumemt och pratade såg henen åter igen på mattorna men nu med ambulans personal runt sig.

jag gick ner och grät ännu mera, det verkade inet finnas slut på mina tårar, dem bara rann och rann. Det var typ 3 pers till som grät. hennes syrra satt där uppe emd henne och jag satt här nere med alla andra. Jag är inte sådär jätte nära vänn, me ändå väldigt nära henne  för hon är en av dem äldsta.

GRåten komm tog aldrig slut och jag trodde att jag skulle dö ut.  Sen när vi gick upp var hon påväg upp på båren. När vi satte oss i bilen så komm dem ut med henne på bår efetr oss.

Såg henne ligga där, borde ha fått gått framm och sagt något men vågade ej.

Så nu hoppas jag att allat går bra, vilket jag vet gör och så ringer jag henne imorgon om hon kan prata. :D
Ja DEtta kommer ordna sig gumman tänker på dig och saknar dig. så puss p dig !!!

<333



Kommentarer
Postat av: mikaela

SV; Jag ÄLSKAR åskan . :D Det är så otroligt mysigt så det finns inte. Flera som klagar på mig och tycker jag är konstig men men. ^^ <3

2010-05-20 @ 23:58:34
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0