alla utom jag

heej cet nu just nu så känns det som om alla tränar sjukt m,ycekt utom jag. Folk tränar på gymm simmar springer osv, jag tränar bara 4 gånger i veckan med gympan. liksom gympa är inte ens riktigt träning man kör lite väntar i hundra år, kör lite till. Det kanske är i vissa fall som man kör kör kör. Alla säjer att gympa är en ansträngande sport, det enda som tas på är låren och vaderna och hela bena. Man får sådana starka muskler men inte några andra precis.
Så jag ska börja träna extra mycket, viseligen så tränar jag situps och sådant ehmma men det suger inte. Måste träna mera, typ cirkelträning och sådant. ska tala med mamma om hon vill träna emd mig på friskis eller det blir nog jag som tränar emd henen men what ever :D
jag kanske ska få jobba extra på svalling nu innan jag sommarjobbar, då får jag extra med chas :p

ska nu lägga mig och kolla på oc, ligger nu på 3 säsongen måste köpa sista också :)

Vet att jag är dålig emd bilder, men har inte fotat några nya på senaste tiden.
Ska bli bättre med det.



<33

puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh, okej jag ska tästa de:p<3 men de kostar väll inte så mycke? åh jag längter så mycke på o få träffa dej så du anar inte! man kan juh inte precis säga att de va igår"/<3 men de ska vi snart ändra på:D miss u!<3

2010-05-03 @ 19:40:02
URL: http://nlorkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0