Blir happy

Nu  har jag pluggat lite musik. och insåg att bara av att at hjälp av mina vänenr så ahr jag lärt mig allt jag inte kunde innan. Det var inte så svårt emd intervaller och noter. Detta kommer nog att gå skit bra, så nu ska mna bara fokusera på uppdraget i kursen och att klara spanskan på måndag. Plus våran gena låt  som vi ska spela upp på måndag :S
Alllt löser sig fast i egen takt.

Fick just höra massa underbara saker om mig av mina  vänner. Det är inte ofta jag hör sådant, jag säjer mer än avd jag får höra. Så blev så glad och känner mig stark och  fick massa kämparglöd. Ska kämpa till denna termin är slut. Gå på somamrlov ah det bra njuta och sedan ska jag komma tillbaka til skolan med en posetivt inställning och massa energi. Detta kommer att gå super. Seriöst jag undrar vad jag skulle göra utan mina vänner, jag skulle nog inte klara mig.  Alla vänner man har kanske inte är så smarta och är bland dem närmaste. Men Man ahr ändå vänner som är där och stöttar än.

Vännerna som man bara är vänn med, dem finns där för att prata med  skit saker och bara vara där, så man inte blir ensam. Sen finns dem riktigt nära och dem som man känner bra. Dem gör så att man står stadigt och klara sig. Jag stror nog inte att jag själv skulle klaar mig utan dem.  Som nu ahr jag ahft det jobbigt ett tag men mina vänner gör så att jag kommer tillbaka på rätt spår och känner att jag vill hjälpa andra folk. En enda kommentar kan räcka för att någon går glad en hel dag. För vissa personer räcker det med att  dem syns att man säjer hej och frågar hur dem mår eller berömmer något dem ahr på sig. Vad som helst igentligen. Medans vissa andra kan bli glada  av att få höra en komplimang om sig själv eller typ få höra massa bra saker någonting. För genom att hjälpa andra så hjälper man även sig själv.

Det känns som om  ajg börjar veta lite avd jag vill emd mitt liv. Antingen vill jag jobab med barn.  Eller hjälpa folk i livet inte pshykolog men något liknande. Eller typ konditor gör tårtor och kakor och typ alltt.

Något sådant. Vi får  se nu ska man sova så amn orkar med dan imorgon.   Jag säjer lycka till Jossan nu på operationen den kommer att gå bar vi håller tummarna :D  Det  blir det konsert med hannah och mys med henne plus skola. Så vi hörs imorgon eftermiddag  eller något.

Ett långt inlägg emd mycket viktigt i :D



Moi and ELin :D

puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

Sv; ahha vet <3

Designen är snart klar ;))

2010-05-28 @ 17:00:59
URL: http://butterflyfly.blogg.se/
Postat av: Vendela

Sv: Ja allting är bra! själv då ? :)

Tack för tipset ;)

2010-05-28 @ 17:07:20
URL: http://vendelaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0