explode

seriöst kommer att explodera.
Mina nerver eller jag som person klarar inte detta längre.
Har för mycket och göra i skolan plus träningar plus mig själv. Mig själv får jag at hand om senare typ under lovet eller något. Fick höra idag att jag inte har slitit tillräkligt för att få Vg i no. ahr kanske inte jobbat fullt helt tillräkligt men lagom tycker jag. Men det duger inet och läraren blev skit arg på mig. Sen ahr vi mitt betyg i svenska som är katastrof för vissa. Jag ahde typ mvg när jag gick ut i 5an men sedan hände det något. Antagligen att jag slutade bry mig om  mig själv och började bry mig om andra.

Men mitt liv kanske kommer se ut såhär, jag komemr inte komma in på det gymansiumet jag vill och kommer sluta som en fet jävla loser. Seriöst fy fan vad jag ser ut, det här är inte okej. Hur sk ajg kunna gå ut på stranden utan att skämams. DEt är samma sak varje år. Jag bara gnäller och  gnäller. Plus att mina vänner osm är smala säjer tat dem ska gå ner i vikt och då blir man bara vafan men tänk på mig då! Vad behöver inte jag.

Ja ja ha rinet tid att älta detta mera. Nu blir det pluggning till musikprov och sedan får vi se.

puss


vissa vänner är alltid där.


Kommentarer
Postat av: bella

Ta en liten paus från gympan eller nåt då, bara hoppa över några träningar :) Jag lovar, man mår mycket bättre om man hoppar över kanske tre träningar. Då får man mer tid till att va med kompisar, plugga och bara ta det lugnt. Det gör jättestor skillnad, man ska inte ha för mycket press på sig själv för då går inget bra! <33

2010-05-27 @ 22:50:50
URL: http://isabellaerikssons.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Vafan Mikis! Såklart att du kommer in på det gymnasium du vill! Det är bara att kämpa vidare.

Juste kom på att du ville veta vilken jag kom in på :) Egentligen har vi inte fått reda på det än men man kunde se förut vilken man troligen skulle komma in på och jag är ganska säker på att jag gör det också. Jag kom in på Värmdö gymnasium, program natur med inriktningen forskning o journalistik :D Det kommer att bli tre tuffa år, men det är värt att kämpa för ;D



Det där med att skämmas på stranden är väl inge å bry sig om! Du är underbart vacker o perfekt precis som du är och det är ju precis därför du har så många kompisar som bryr sig om dig! <3

Du är en underbar person så tänk aldrig sådär igen! :O <3<3<3<3<3<3

2010-05-27 @ 23:15:32
URL: http://www.doubblej.bloggplatsen.se
Postat av: ellinor

eller hur! Jag håller med Jossan, du är fin precis som du är! Du behöver inte ändra nånting! :) <3 <3 <3

2010-05-28 @ 19:06:19
URL: http://elha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0