Genrep

hellue.
Har precis duschat och dragit på mig lite myskläder, ska ut och hoppa studsmatta med syrran. Först så måste man ta bort den snygga bullen man ahr på huvudet :D
Ja ut och hoppa sen Cougar town :D hahah.

Vi ahde genpre idag inför uppvisningen, jag gjorde dubbel till låg :). Så stolt, jag landade på rumpa en gång så snart kommer jag stå. Ja fan avd man längtar tills på torsdag då man får köra igen.
imorgon ska jag hannah och bella till forum och shoppa inför uppvisningen.
Så vi höres later.

puss <33

Sommaren 2009 bejb :D

Kommentarer
Postat av: jennpenn

hahaha nej exakt! man måste bli brun innan man visar sig bland folket! xD <3

2010-05-18 @ 21:15:26
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: mikaela

SV; Hehe, okej. ^^ Tack så mycket. :D Ska nog köpa den. Btw, ser att de örhängerna du har i din design, sånna har jag med. ^^

2010-05-18 @ 22:14:09
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0