hallen

heej

Idag ahr jag avrit i hallen från 9.00-14.30. Jag är sjukt glad över att jag inte ahde träning själv efter jag var och är så trött just nu.
Vi ahde genrep inför uppvisningen, killarna ut och gs2 var där och körde. Jag sprang imellan alla grupper kändes det som för att tränarna räckte inte till. Men det dog jag inte av. jag har idag ätit hamburgare och pommefrittes. Sjukt gott känns som om man inte har ätit det på åratal. Det var gooti gotti.
DEnna vecka ahr varit toppen, inga sura minner bara glada och posetiva saker har kommit från mig.
Tänk om man alltid kunde vara glad, hur skulle världen vara då? ja glad men tråkig också. alla ler ingen blir sur eller arg. Då skulle det inte vara kul.
ja nu ska jag försöka installera sims 3 till syrran. Har försökt länge men det ville inte funka. Så vi får se  hur det funkar nu.

puss

<33


äkta vännskap

Kommentarer
Postat av: jennpenn

de låter härliigt! (:

2010-05-01 @ 18:22:50
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha jag vet inte riktigt men jag gick in på haninge centrums internet o så gick jag in o blogga därifrån xd:p miss u to baby!<3

2010-05-01 @ 20:29:30
URL: http://nlorkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0