hemma

hellue idag så vaknade man vid typ halv elva.
Inatt har jag sovit jätteoroligt, ahr vaknat flera gånger och det är inte kul frö det är så svårt att somna om igen sen.
Kollar just nu på lite olika bloggar, satt just och lästes kissies blogg. OMG det är inte roligt att läsa hennes blogg för att jag ser upp till henne, åå nej jag tycker hon är en patetisk liten bitch som tror att hon är bättre än alla andra. Därför läser jag den för att se hur patetisk hon är.

GJorde precis någon tids sak så man räknar ner till skolavslutningen :D Jag måste hitta en klänning dit annars så vet jag inte vad jag gör :)

Hemma idag för attd et är hemstudiedag, och då måste man ju studera. Ska se till att plugga lite nu så får vi se vad som händer sedan.

puss och kram / Mickis <33


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Mikis!

Fin blogg du med! Vilken smart å rolig grej det där med nedräkningsgrejen! Okej om jag snor den till min blogg oxå? ;D Fast jag tänkte göra till Tunisien eller nåt :D



Iaf, jag brukar oxå kolla in Kissies blogg då å då för att skratta åt hur patetisk hon är ;D Haha, verkligen löjligt :P



Kram Jossan <3

2010-05-26 @ 12:23:11
URL: http://www.doubblej.bloggplatsen.se
Postat av: bea

Plugga ordentligt nu! Sista rycket ju :D Köp en blommig klääääänning till skolavslutningen :) Det e fett fint liksom :D

2010-05-26 @ 12:29:02
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0