I don´t know in or out

Jag vet inte inn eller ut längre. Just nu står jag på dagarna ler och lossas att man mår bra. Man vill inte lägga sina egna bekymmer på andras axlar och  få dem och tänka på hur jag mår. Liksom jag är jag och jag sköter väll mian problem själv skulle jag gissa. Eller jag vet inet riktigt. Just nju insåg jag att om 27 dar ska jag stå på skolavslutningen och se perfekt ut. Men hallå det är mig vi snackar om, jag kan inte se perfekt ut. Jag kommer aldrig att kunna bli smal, ingen kommer att säja till mig emn gud vad smal och snygg du är. Får ibland höra vad söt du är idag, men inget mera.

Man får väll bara acepptera att jag ser ut som jag gör. Mend et är sådant som jag inte kan göra. Liksom senast idg på träningen så dampade jag för att jag är Störst i hela gruppen. Visst det finns folk som är lika långa som mig och så men jag är mest utvecklad och typ störst på det sättet. Ja minisarna kan amn snurra och göra vad man vill med, men mig kan man inte ens snurra på en dubbel för att jag är förstor.
Jag kommer aldrig bli smal lätt och ursnygg. Jag kan bara vara så snygg jag kan och det mennas typ ingenting. Liksom kolla på mig, jag kan typ ingenting igentligen.  Jag går och ler och inbillar mig att allt är bra och jag är så snygg, men gud varför går jag runt och tror att ajg är snygg när det finns andra folk som ser dubbelt så mycket bättre ut som jag?
Ja jag får se hur det blir med min beach kropp, det blir nog aldrig av. Kommer vara en dunderklump hela sommaren men det är sådant man får leva med.

Nu ska jag sova imorgon ska man upp och tävla med kilalrna och tjejerna.
Juste tjejerna tog guld i hopp och brons i matta. SKit bar kört tjejer :D

puss


Kommentarer
Postat av: jennpenn

hahah men hurru mickis, xD kram

2010-05-15 @ 22:01:02
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: mikaela

SV; Hehe, nej men jag åker ju också runt i den så måste ju hjälpa till. ^^

Vadå när var den bilden? :)

2010-05-15 @ 23:35:32
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0