jag orkar inte mer vill inte vara kvar jag längtar efter..,.

Godkväll eller vad man ska kalla det.
sitter här vid datan i min snygga pyjamas och en stor tröja över. jag ska strax gå och kolla på Oc :D omg i love love it, det är så jävla bra ni som ej sett den, det är ett måste.
Jaja ska nu berätat  lite grejer. är så jävla trött på allt folk som tror attd em är så jävla bra. DEm kan få vilka personer som helst att följa efter en, dem tror dem är så jävla coola tuffa och balla. Alla vill vara deras vänner, men då akn dem ofta glömma folk som är deras riktigt vänner. Dem kommer krypande tillbaka till oss andra när dem ahr tröttnat påd em andra elle rinte vet vem dem ska vara med. Sådana personer hör igentligen inte hemma i mitt liv. Visst kan vara med dem och så, men efetr ett tag så exploderar jag och tycker dem är så jobbiga. och dem får en att känna sig så jävla då+ligt själv och då vill man bara försvinna ner under marken och allt.

Tycker också synd om folk som är för snälla och inte kan se andra folks brister och fel. Det är saker som jag kan störa mig jukt mcyekt på liksom jag kan se en persons brister. Man kommer och vill prata om det med någon men det går ej, för den säjer ba nej så är det inet tror att du överdriver.  är så jävla trött på allt sådant, det finns ingen som man kan beräta sådant för. AMn klassas som en idiot och tönt, tup skvallerbytat bingbong.
Jag orkar inte med det, ajag måste få berätta avd jag tycker är fel ibland. Måste också berätta hur jag känner,.
Eftersom inet så många andra personer lyssnar på mig så, skriver jag av mig här.
Ni får stå ut emd det ett tag tills jag mår bätre.

puss och godnatt.

http://1.bp.blogspot.com/_Se3db-Xv40s/SiwA_O5GPyI/AAAAAAAAAOE/te1Z6iAY2IM/s400/Brutet+hj%C3%A4rta.jpg
Mitt brutna hjärtan  för alla som har sårat mig.

http://suziluz.files.wordpress.com/2009/02/hjarta.jpg
helt hjärta för dem som älskar mig och alla som jag ölskar :D



Kommentarer
Postat av: Nathalie

okej, ska testa de:p<3



men de e juh faktiskt snart sommarlov så får vi träffas hela tiden!<3 eller om vi kanske kan nån dag innan för jag saknar dej sååå mycke puss <33

2010-05-05 @ 08:34:27
URL: http://nlorkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0